Gå til innhold

Hvordan beskytte mine bilder?

Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om noen kunne hjulpet meg litt her:

1. lager hjemmeside i frontpage å trenger en code eller noe sånnt for å fjerne den oppgave menyen som kommer på bilder vis du holder musen på det. (mao slik man laster ned bilder) det som kommer er jo; lagre bilde, skriv ut bilde, ol. Kan noen hjelpe en amatør med det?

2. som CMI la in i en tråd lengere ned på siden. Hvordan få opp et nytt vindu (www.naturspesialisten.no) som i hans galleri. Helst liknene.. Kan noen forklare meg hvordan jeg bør gå fram (helst beskrive det lettest mulig) ? Skal ha bilde i det nye vinduet, helst med svart bakrund ol, noe problem?, hvordan fikser jeg det?

Skjønner at jeg virker håpløs her, men håper virkelig noen som kan dette som gidder å hjelpe meg :cool:

På forhånd takk!

Endret av benken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beste måten å beskytte bildene dine på  er at du har adressa til sida di på selve bildene ;) det er ikke best men bedre enn ingenting ..

5852050[/snapback]

Og da får du gratis reklame hvis noen bruker de :thumbup:

Lenke til kommentar
Mange av de adressene på bilder er skikkelig simple å redigere bort... Ha adressa på en plass hvor det er mye rart under :p

5856117[/snapback]

men det har ikke mye å si , uansett kan man kopiere bildene , men det "hindrer" folk for å gjøre det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...