Øsse Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 HallO! Får **** ikke mIRC til å funke skikkelig. Det har funket før, men ikke siden jeg reinstallerte winXP for 2 uker siden. Har gjort følgende: Åpnet port 113 21 (port 21 ble anbefalt) Fikset DDC Options til port 1030-1040 Enable Ident og Lookup method "Server" HAr en Cisco 677i-DIR router Tar evig lang tid å koble opp mot irc servere. etter jeg åpnet port 21 finner jeg ikke Ident på Qnet. Kan heller ikke sende via DCC. HJELP ? [ Denne Melding var redigert av: øsse87 på 2002-09-25 16:27 ] Lenke til kommentar
YBD Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 En del hjelp og info om dette finner du på http://home.no.net/nergis3/ Trenger du mer hjelp er det som oftest hjelp å få på kanalen #nextgentel på EFnet. Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 har vært både der og der Ingen finner ut av det !!! Kanskje jeg bare bør restette hele oppsettet og gjøre alt på nytt manuelt. (har brukt den greien på broadpark.no før, med manuelt mener jeg telnet) :smile: Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Dessuten: Alt det jeg har gjort, er blit anbefalt av folk på #nextgentel Lenke til kommentar
Invert Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hvis du bor hjemme, kan foreldre stenge for irc protokollen på internettet deres.. Bare sånn at du vet det... Hør med foreldra dine hvis du bor hjemme... Lenke til kommentar
John P. Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Nå har det visst vært en del problemer med mIRC i det siste. Jeg bruker det ikke selv(noe særlig), men jeg leste det på et annet(engelsk/amerikansk) forum jeg henger på. Mange som ikke kom inn på serverne. Så vet du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå