Jannis-15 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei, Hvilket pakkeprogram pakker kraftigst? Jeg bruker win2k Pro. Takker for svar! :smile: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 WINACE http://www.winace.com crack på [sensurert] winace kan også åpne zip, rar, lha, tar, blablabla slett alt det andre [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-26 14:27 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 men, _pakker_ det mye bedre en winzip? ps: venligst rediger bort linken til cracken om du ikke vil bli bannet! :wink: Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Dette er litt avhengig av hva slags type data som skal pakkes. Men mener å ha lest at UHA er den som i gjennomsnitt pakker best. Deretter følger ACE, RAR, CAB, JAR, ZIP ... Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Forskjellen på zip og ace er minimale da, ace filer tar litt lenger tid og blir kanskje litt mindre i noen tilfeller, og litt større i andre. winace tar flere formater enn winzip (inkl. zip), så jeg ser ikke noen grunn til å ha winzip i det heletatt. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Takker for alle svar, har nå lastet men winace og er meget fornøyd med det. Takk! :smile: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Jannis-15 skrev (2002-09-25 16:23):Hei,Hvilket pakkeprogram pakker kraftigst?Jeg bruker win2k Pro. Liker beste winrar eg, Fordelen er at den støtter de fleste formatene som er i bruk i dag. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 winrar er nok etter min mening ett av de beste om ikek det beste. har i allefall altid brukt winrar. vet ikke om hvordan pkzip er, mener det var det det heter. sies i allefall at det er ett av de som pakker best ned.(komprimere) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Først zipper du, så acer du og til sist rarer du. Da blir den bra pakka da.. :razz: Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 sjekk etter at du har pakket den den egentlige størrelsen på mappa. noen ganger er det faktisk ikke hensikt å pakke ned vis det ikke er for annet enn å samle filene. har opplevd at rar/zip/ace fila er større etter at den er pakket enn når filene ligger i mappa selv på best komprimering. men det er heller ikke ofte det har skjedd. heller sjeldent. eneste hensikten i allefall omtrent eg ser med det å pakke ned er for å samle filene i i en zip/rar fil. feks ett program og slikt. har sett noen har nevne å pakke ned film filer(divX/vcd etc) for at de skal ta mindre plass. det er i allefall ikek mye hensikt i bare så det er sagt., Lenke til kommentar
BBC Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 14:47, skrev Cappo:Først zipper du, så acer du og til sist rarer du. Da blir den bra pakka da.. :razz: Det vil ikke fungere fordi: Rar'er man en zip-fil, vil man komprimere lite, samt at det legges på diverse metadata --> filen blir større Ace'r man så rar-filen, så vil ace-filen bli enda større fordi man ikke får komprimert + metadata. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 WinAce er det desidert beste og enkleste pakkeprogrammet!! Har brukt det i mange år og går aldri over til noen annen!! :smile: Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Henger meg på her og vil si at WinRar er det som passer meg best. Har brukt de andre og, men winrar er best... Den kan splitte filer opp i mindre filer(tror Ace også kan det!) WinZip er ihvertfall den dårligste! Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-09-26 16:55, skrev TuMaz:Henger meg på her og vil si at WinRar er det som passer meg best. Har brukt de andre og, men winrar er best... Den kan splitte filer opp i mindre filer(tror Ace også kan det!) WinZip er ihvertfall den dårligste! Enig. Og det er relativt raskt, pakker bra og støtter ALT - selv .iso! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå