tob319 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hver gang jeg stenger ett program (Uansett hvilket) får jeg denne meldingen: Programfeil : Instruksjonen i "0x678a491" refererte til adresse "0x00ab1b44". Minnet kunne ikke være "read". Klikk OK for å avslutte. Tallene varierer selvsagt fra program til program. Det hender også at spill og andre programmer plutselig bare stenger seg selv. Håper noen kan hjelpe meg med dette dritt problemet so plutselig dukket op p. Feilmelding_minne.rtf Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei! Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Har du sjekket pcen for spyware og virus? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
tob319 Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg bruker Norman. Har prøvd å kjøre Ad-Aware SE Personal. Men det virker som det henger seg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det problemet (hadde det kun i enkelte programmer) gikk bort for meg når jeg formaterte.. Trodde først at jeg måtte bytte ram-brikke eller noe, men det så ut til å forsvinne så da gidder jeg jo ikke det. Lenke til kommentar
tob319 Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg bruker Norman. Har prøvd å kjøre Ad-Aware SE Personal. Men det virker som det henger seg. 5808438[/snapback] Håper jo å slippe å formatere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå