Gunfreak Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 så den nå nettopp, og den var kul, men kunne godt vært en time lenger. og man fikk ikke se one til Patric Stewart Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 så den nå nettopp, og den var kul, men kunne godt vært en time lenger.og man fikk ikke se one til Patric Stewart Jeg har sett den. En fin opplevelse, men kunne gjerne vert enda lengre (Selvfølgelig ). Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 jeg har sett den, er også enig med at den kunne vært veldig mye lengre. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Så den nettopp ferdig nå, var veldig bra lagd, og man fikk vite en god del. Men som nevt så hadde jeg ikke hatt noe imot om det var litt lengere Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 God dokumentar, gir et godt innblikk i teknologien og mulighetene i spillet. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Så den for ikke så lenge sida, de rusha ganske fort gjennom mye, som kunne vært interessert og vite mer om, og ja ingen Patrick Stewart, det var skuffende Og den kunne absolutt vært lengere. Men utenom det var den skikkelig bra! En ting, var det bare jeg som ville ha den brune boka han Todd Howard hadde i hånda hele tida? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ikke forvent at jeg skal bruke en time på den når jeg nettopp har innstallert spillet da.. Og for å indikere min IQ, klarte jeg nesten ikke å brette samme kartet riktig etter å ha foldet det ut. To ganger på rad. En venn gjorde det uten besvær mens jeg så på... Settings ble automatisk satt til "Ultra high" eller noe. Har ikke hakket noe så langt, men så er jeg ikke ute av kloakken ennå.. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Var litt skuffet over lengden på filmen ja, men det innholdet som var med var jo artigt. Kuleste var jo når vi fikk se litt av voice innspillingen med Terrence Stamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå