Gå til innhold

Hva er best av gf 2gts32 og gf2mx64

[nicko]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp deg GTS. GPU`n er bedre og GTS kjører ddr ram mens MX400 kjører med sdram, (får vist MX400 med ddr, men det har aldri jeg sett).

Om du har 32 eller 64mb ram har nesten ingenting å si. Det viktigste er at rammen er bra, dvs DDR.

(Bestilte meg ATI Radeon 8500 i dag :smile: Måtte bare få det med!!!)

Lenke til kommentar

fyfyfyfyfyfy!!!!

GTS'en er klart bedre en MX'en så lenge minne ikkje overskrider 32mb... logisk? trodde det eg.. når det går over 32mb så må GTS'en bruke AGP porten til å ...

lagre i(Ram'en), noe som er inforj*vligt treigt i forhold.. (tenk deg en agp2x.. 66mhz?)

Ja, man kan få MX med ddr ram men kun på 64bits ... noe som liksom ikkje er vits i (Siden SDRAMen kjøre 128bits)

EDIT NOTE: la til noe etter ... 'agp..'

[ Denne Melding var redigert av: Lithium på 2001-12-07 16:43 ]

Lenke til kommentar

fyfyfyfyfyfy!!!!

GTS'en er klart bedre en MX'en så lenge minne ikkje overskrider 32mb... logisk? trodde det eg.. når det går over 32mb så må GTS'en bruke AGP porten til å ...

Ja, man kan få MX med ddr ram men kun på 64bits ... noe som liksom ikkje er vits i (Siden SDRAMen kjøre 128bits)

Hva mener du lithium?

Så lenge ikke minne overskrider 32mb....

Når det går over 32mb må GTS`n bruke AGP porten til å..... Hva?

Har du røyka noe eller?

Eller skal kansje ikke lithium røykes?

Tror kansje du går på sterkere saker jeg.....

Lenke til kommentar

Hva mener du lithium?

Så lenge ikke minne overskrider 32mb....

Når det går over 32mb må GTS`n bruke AGP porten til å..... Hva?

Mulig det gikk litt kjapt i svingene, men han mente vel å si at hvis kortet trenger mer enn 32Mb så må det "stjele" minne fra RAM'en i maskinen via AGP-porten. Det går vel en del treigere enn å bruke eget minne skulle jeg tro.

Lenke til kommentar

GeForce2 GTS? KJØP ULTRA

GTS kjører med en minnebåndbredde på 5.3 GB/s og har 128-bit DDR RAM,

mens en MX400 har en båndbredde på BARE 2.7 GB/s og kjører med 64/128-bit SDRAM ELLER 64-bit DDR RAM...

dette utgjør en del i ytelse... jeg annbefaler at du sammenligner systemer på madonion.com (like systemer med det ulike grafikkortene)

Jeg ville gått for et ULTRA kort (7.36GB/s b.redde)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...