firberblad Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei. Ser ut til å ""gjort" ting litt vel komplisert for meg selv, men jeg skjønner ikke bæra. Jeg er på brett 3, det første som er i mørket og jeg skal ødelegge to "bunkers" med C-4. Og da er mitt spørsmål`..hvordan gjør jeg det? Jeg kan ikke sa at jeg har noe C-4 med meg, ei heller kunne jeg velge det når jeg valgte teamates når oppdraget begynte. Ser ut som C-4'en skal plasseres på taket av bunkersen, men det er kanskje feil. Uansett, så trenger jeg hjelp. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 HALLO? Jeg nekter å tro at ingen andre har gjennomført dette brettet slik at de kan gi meg et lite hint..please... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 når du kommer dit bunkerne er så skal du se en logisk plass å plante c4 på, og så er det bare å traske bort dit å trykke "plant c4" Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Da dette spelet bare er ute for konsoll, skal tråden i "Spørsmål og svar - Konsoll". Tråd flyttes. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Du ser på bunkersen hvor du skal plante c4. Det viser en liten "ghost-c4" der du skal plante, bare gå bort og trykk på Y (viss det er xbox det er snakk om her). Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Som AcIdica sier så skal du se det forholdsvis godt. C4 skal IKKE plasseres på taket av bunkersen, men i front av kjøretøyet som er parkert der. Surra i noen minutter selv, men egentlig er det Easy Peasy Japanesy Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå