Crewer Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei, som jeg har skrevet i topic er jeg ute etter en "multi"-løsning. I det utrykket legger jeg: Ønsker kun èn leverandør av internett og telefoni. Denne leverandøren kan ikke være ngt eller telenor. Det må være GOD oppetid, samt god support. Noen tips? Har sett litt på dataguard, men ser ikke ut for at de driver med IP-telefoni enda.(Ønsker å ha samlet alt på en faktura.) Takker for alle svar Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Bluecom ventelo slitter litt med flytting nå men de skal bli bra påstår de. Der kan du få adsl, tlf og mobil på samme faktura. Lenke til kommentar
runel Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ønsker du god support, så er kanskje ikke Dataguard det beste... Etter 16:00 på hverdager, og i alle helger og lignende kan du glemme å få noe som helst hjelp derifra om du skulle ha behov for det... Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Tele2 FTW Veldig god support, kansje ikke billigst, men ikke værst. Har hatt de siden modemtiden, og hatt 2 nedetimer tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå