Gå til innhold

iPod fikk vannskader - hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Fikk iPod Nano 4GB til jul, og allerede har noen klart å hive buksa mi med iPod'n i lomma på vask. Så fort jeg fant ut det tok jeg ut nano'n så for jeg kunne, og la den på peisen. Etter en stund på peisen koblet jeg den til PC'n og den begynner å lade, men får ingen respons på PC'n. Så har jeg hatt den på peisen i flere timer, og prøver nå og lade den opp i hele natt og se hvordan det går. Men jeg tror det går dårlig.

Når jeg prøvde og skru den på istad fikk jeg et merka av et batteri og en varselltrekant med "!" på.

Hva kan jeg gjøre for et desperat forsøk til og få den til å funke? Eller er det noen måte jeg kan juge på meg en ny iPod fra Apple?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv reddet flere mobiltelefoner med isopropanol, går under navnet blårens på bensinstasjoner :)

Først kan du prøve å bare hive hele Ipoden nedi, om det ikke går så skru den opp og skrubb med tannbørste eller lignende.

Husk å la det tørke ca. en halvtime så all isopropanolen får tid å fordampe.

Lenke til kommentar
Har selv reddet flere mobiltelefoner med isopropanol, går under navnet blårens på bensinstasjoner  :)

Først kan du prøve å bare hive hele Ipoden nedi, om det ikke går så skru den opp og skrubb med tannbørste eller lignende.

Husk å la det tørke ca. en halvtime så all isopropanolen får tid å fordampe.

5808834[/snapback]

Tror du må heller bruke vinkelsliper..

Best og dyppe hele greia oppi, og la den ligge litt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...