tomaslo Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Et lite regnestykke som jeg skal prøve å bevise: + = - Dette skal fra Chieftech kabinettet og over i Clas Ohlson kassa (29x26x16 cm, utvendig): :Micro ATX hovedkort :CD brenner (standard størrelse) :Harddisk (3.5") :Strømforsyning (standard størrelse) :Noen vifter.. "Bare å pakke godt nok så er det alltids plass!" Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Gleder meg til å høre mer OT: Fin iPod Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Kan jo bli bra dette, men hva er planene? bare putte alt inn å være ferdig med det? Du har jo ingen tegninger eller ideer! Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hmm.. som sagt litt planløst, men kan bli bra. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det er vel kanskje forslag han fisker etter. Iallefall sånn jeg forstår det. Men tror ikke det skal være så veldig vanskelig å gjennomføre. Kassen er jo stor nokk til det meste. Det er vel mer å få gjort dette fint og med stil som blir utfordringen. Lenke til kommentar
tomaslo Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Dette er min forste Case-mod og jeg tenkle aa gjore det kjapt og enkelt for aa ha provd hvordan det er aa bygge eget. Har en storre plan, men den blir dyr og maa vente (HTPC i gammelt kassettspiller-rack). Men hvorfor ikke norske bokstaver? Joda, jeg har dremla med stor entusiasme og er faktisk ferdig alt! Tok en kjapp oppstart med DSL (DamnSmallLinux) og der er det ikke mye norks tastaturstotte. Tok noen bilder underveis og skal lage en liten arbeidslogg. Legger inn link til den her naar den er klar. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Dette kan jo blir bra, men kom med ltt fler ideer.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Som jeg ofte sier, prøv å gjør noe spesielt for gi case-mod'n et særpreg. Kofferter har vi sett mer enn nok av, men selv om det er ditt første prosjekt er jeg overbevist om at du greier å gjøre noe med kofferten som vil fange mitt blikk.. Lykke til! Håper på worklog.. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 kult det blir sikkert bra med litt mer planleging! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Kan bli bra, liker koffert-pc'r^^ Håper du kommer opp med noe bra noe, lage et vindu i toppen kanskje? Vifter o.l. Stå på! Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå