deggis Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 har xfx Geforce 6800xt pci ex og syns den vifta bråker noe enormt..tenkte på denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308300 passer den på mitt kort?noen erfaringer? kan jeg bruke den på andre skjermkort tru?7800 og sånn... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Hvor god luftgjennomstrøm har du i kabinettet? Skal du ha den kjøleren på det kortet, så vil det stille store krav til hvordan temperaturen er ellers i kabinettet ditt. Jeg klarte heller ikke å finne ut om det ville passe til skjermkortet ditt da. Men ellers tror jeg det er den beste løsningen når det gjelder vifteløse kjølere. Lenke til kommentar
deggis Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 har en 120mm bak i kabinettet..en 80mm i sida og en i front som kjøler hd...systemtemp ligger på 35c trur det er ganske bra med kjøling det...gpu omgivelse er på 38 c Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Så fremt kjøleren passer, så vil jeg tro at det ikke er noe fare for at det skal bli for varmt. GPU klarer sikkert 50 før de blir ustabile. Men jeg ville følgt med, gjerne ha en vifte klar vis temp blir for høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå