^Desloch Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har en Dell Latitude som jeg holder på å fikse opp (700 mhz, gammel sak). Men, stusser over en ting. I bios og i Windows er ikke skjermen i full størrelse. Altså, diagonalen er ca. 70% av det den skal være. Bildet er riktig proporsjonert, så jeg får svarte felt oppe, nede, til høyre og til venstre. Forslag på hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Er det noen måte å komme inn i debug modus på denne maskinen? Dell har vanligvis en slik funksjon. Tenker på å teste harddisken for feil. Dette gjøres altså i bios, før Windows starter. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei! Ultimate Boot CD har diagnoseprogammer der du blant annet kan teste cpu, minne og harddisk. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har en Dell Latitude som jeg holder på å fikse opp (700 mhz, gammel sak). Men, stusser over en ting. I bios og i Windows er ikke skjermen i full størrelse. Altså, diagonalen er ca. 70% av det den skal være. Bildet er riktig proporsjonert, så jeg får svarte felt oppe, nede, til høyre og til venstre. Forslag på hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Er det noen måte å komme inn i debug modus på denne maskinen? Dell har vanligvis en slik funksjon. Tenker på å teste harddisken for feil. Dette gjøres altså i bios, før Windows starter. 5807147[/snapback] Prøv med tastekombinasjonen Fn+F7 og se om det hjelper Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Takk, begge to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå