Oblivious Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Gudday. Bruker Altec Lansing 4.1 og et Audigy kort som primær lydkilde. Men har også et Logitech USB headset som jeg bruker til spilling og utover kveldene. Problemet er at jeg kan kun bruke en av disse lydkildene om gangen. Må inn i Windows og stille på hvilken kilde jeg skal bruke. Noe som er irreterendes når jeg gjør dette er at hvis jeg har f.eks. iTunes oppe og har det innstilt på lydkortet, så må jeg gå ut av iTunes og inn igjen etter jeg har stilt om til Headset for å få lyd i dem. Noen som vet hvordan jeg kan bruke to lydkilder på en gang? Takk for evnt. svar, og håper dere forstår hva jeg skriver, hatt en tøff dag og er skamtrøtt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kva slags utgangar nyttar du? Line out, headset osv.. Lenke til kommentar
Oblivious Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Kva slags utgangar nyttar du? Line out, headset osv.. 5807163[/snapback] En standard grønn plugg som går utifra lydkortet. Og headsettet er USB2.0 Lenke til kommentar
Oblivious Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Ingen svar? Bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå