Gå til innhold

TES: Hva annbefales av "class"?

Anbefalte innlegg

Lurer på hva folk her på forumet liker å spille som i Oblivion til nå.

Har veldig lyst til å være en fyr som er flink med sniking og slikt, noe ala assasin/thief.

Men er redd for at dette kansje ikke funker så bra senere i spillet? altså hva skjer hvis du får en fiende tett opptil deg? er du sjanseløs?

Ja, og hva spiller du som, og hva liker du med din character?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En redguard, hvor jeg mikser blade og shield/evt twohanded blade, med pil og bue og sniking, hvordan ville det blitt?

Edit: Er det mulig å "zoome" med pil og bue foresten?

5807688[/snapback]

Ja, når du har høy nok skill kan du zoome inn ved å bruke block etter at du har spent bua.

Lenke til kommentar

Til det ene spørsmålet til original-poster: Tror det funker bra å være en tjuv så lenge du ikke baserer ALT på sniking og sniper-taktikk. Mener jeg leste en el annen tidlig review som sa at endgame kan bli litt frustrerende for helt rene tjuv-karakterer. Iallfall litt kompetanse i nærkamp kan være greit tror jeg.

Det andre spørsmålet: Jeg kjører en Breton magiker, egenmekka klasse som jeg kalte "Conjurer". Alle magi-skolene unntatt alkemi, nesten alt av levelup-poeng pumpet inn i intelligens og viljestyrke. Begynner å merke at jeg ikke har så mye helse nå, da... :dontgetit:

På den annen side er det fett å ha en stor verktøykasse av spells, og nok juice til å slenge dem ut kontinuerlig! :thumbup:

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Valgte å bli en tyv/bue/stealth-klasse fra starten av. Synes det er ganske lett å sette seg inn i. Har litt problemer i nærkamp, men det er nok fordi jeg ikke har lvlet blade enda. Kan anbefale denne klassen fordi det er en grei nybegynner-klasse.

Vant forresten min første kamp i arenaen nettopp. Tjohei.

Lenke til kommentar

http://www.oblivionmods.info/?Ukjent&Adven...&13&16&18&19&20

eller

http://www.oblivionmods.info/?Unknown?&Adv...&12&13&16&18&20

Eneste forskjellen er at jeg har bytta sneak med armorer.

Lurer også på om jeg skal ta "the thief" som birthsign hvis valget faller på sniking.

Edit: Grunnen til at jeg valgte bort sniking på den ene der er pågrunn av at jeg er usikker på om jeg egentlig får noe ut av sniking siden jeg skal gå for heavy armor.

En ting er sikkert er at jeg skal bli både sverdmann og buemann :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...