kris_a50 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har et AC97 onboard lydkort. (MSI K7T266Pro2a HK) En hel haug med spill (bla. AvP 2, Max Payne, Warcraft 3 og GTA3) krasjer og nekter å kjøre. Dersom jeg disabler lydkortet, kjører spillene, men da (selvfølgelig) uten lyd, noe som ødelegger ganske mye av spillopplevelsen... Er det noen måte å fikse dette på, eller er jeg nødt til å investere i et nytt lydkort. Og vil et nytt lydkort fikse problemene, eller kan det være noe annet som forårsaker problemene? Håper noen kan hjelpe Hilsen Kris - en frustrert gamer... Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hadde samme problem selv, men flyttet nettverkskortet til en annen PCI slott, og da løste det seg. En liten IRQ lagde mange problemer. :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=55132&forum=79 fjernet nimbo codecpack og alt ble mye bedre.. (jfr. readme fila i noone lives forever sound-issues) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå