Pels Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Vel, de sa at de skulle ta mange fildelere i "KaZaa-tiden", ca. 2 år tilbake. Sletter ikke leverandøren loggen av hva du har lastet opp og ned hver 2-3 måned ? Eller har de enda logg over hva man lastet ned i fjor ? Endret 4. april 2006 av Pels Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Dette må å laste ned og å dele, burde jeg ikke seede ting videre på azureus, mens jeg laster ned? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Dette må å laste ned og å dele, burde jeg ikke seede ting videre på azureus, mens jeg laster ned? 5871616[/snapback] Når du laster ned på torrent, så seeder du også i de alle fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Nei. Endret 19. november 2013 av Seifenblase Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Svært lite redd for dette, men så er jeg lite aktiv på fronten også. Det hender at jeg drar ned noe en gang i blant. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Nei, jeg er ikke redd. Laster ned en god del, dataen staar paa hele tiden mens den laster ned og skrues av en gang i uka. Laster ned, og deler etterpaa. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er ikke mye redd jeg. Laster vel ned en sang i ny og ne men er skjelden online på programmene jeg bruker. Det som er så synd med Norge er at de fakker små delerne som deler noen få GB, mens den store med nesten opp mot terra i deling tilsammens går fri. Hurra for Norge, som er så smart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå