Zpac Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg har et slikt hovedkort: ECS Extreme KN1 SLI Lite, nForce4 SLI, Socket-939, GbLAN, ATX, SATAII, PCI-Ex16. Jeg får ikke koblet meg til internett? Noen som har opplevd samme problem med det hovedkortet? Alt her er koblet 100% riktig. For når jeg tar ut tp kabelen fra den nye pcen og inn i denne gamle så går den rett på internett. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Den får ip men det er bare nettverks ip. Og nettverks kortet står på at det skal mota ip automatisk...please help... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei! Har du prøvd andre drivere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Sjekkliste: - rett driver(chipset og lan) - ingen brannmur (midlertidig, så klart) - ingen antivirus (midlertidig, så klart) Dersom ingen av disse løser problemet, er du sikker på at routeren/modemet fungerer? Lenke til kommentar
Zpac Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 jeg har ikke cd'er til å brenne på så får ikke prøvd annet. men alt det andre dere sa har jeg prøvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå