Gå til innhold

GTA3: Turismo-problemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skriver GTA3 (Grand Teft Auto 3), men du nevner også Turisimo, Diablo og Cheetah.

Du snakker vel her om Grand Turisimo (Turismo?) 3. Bilspillet til PS2 ?

Kjør som en idiot du også. Det pleier å hjelpe :wink:

akkurat hvordan du skal kjøre er litt vankelig å forklare..

Hvis det er GTA3 du mener så bruk en litt tung bil eller.no. Du kan også ved å stoppe få dem til å gå ut av bilen. Da begynner dem å skyte, men da kan du spring bort å stjele bilen dems (prøve)

[ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-09-25 14:50 ]

Lenke til kommentar

Jeg brukte en Banshee når jeg kjørte løpet, men Cheeta'en er bedre. Nytter ikke å skyte på de for bilene de kjører er skuddsikre, og om du går ut av bilen fortsetter de bare å kjøre tror jeg. Ta løpet mange nok ganger slik at du vet hvor du skal kjøre, og sats på å komme deg forran de. Jeg klarte det til slutt :smile:

Lenke til kommentar

japp, cheetaen er _mye_ bedre... har mye bedre reaksjon på styringa... men denn tåler jo ikke at noen puster på den engang... sliter litt gjennom chinatown, pluss at smarte meg har bjynt på yakuza-oppdraga oxo, så stort sett hele Portland er lettere irritert på meg...:lol: tenkte i banen SWAT-bil, men den er vel for klumpete... jaja...

ja takk til flere tips! :grin:

Lenke til kommentar

Lurt å gjøre det oppdraget i begynnelsen før alle gjengene og mafiaen skyter på deg!

Går fint å vinne hvis du vet hvor Cheetaen er(inni den butikken i Portland)

Dessuten så pleier de andre bilene å drite seg ut ved at de krasjer, snurrer rundt osv.

De er dessuten en fordel at det ikke regner mens du kjører. Oppdragene som kommer etter er veldig kule så ikke gå glipp av dem(spesielt det Isbil-oppdraget:)!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-25 16:23, skrev Bralt:

Går fint å vinne hvis du vet hvor Cheetaen er(inni den butikken i Portland)

hahahaha...:lol: :lol: :lol:

må bare le av deg, for alle vet jo at det står en banshee inni den butikken, og selv om banshee'en er ganske så grom så er den bare en skygge av cheetaen...:smile:

Lenke til kommentar

Jeg har tatt løpet med Banshee, cheeta, infernus og Hummer(bf) (Den man får av Ray etter "Marked man")

jeg gjorde også den feilen at jeg tok det etter å ha gjort mafian, gutta i chinatown og Diablo folka lettere irriterte før jeg tok turismo.

Vanligvis måtte jeg bytte bil i St. Mark's området, men med den Bullet proofe (bp) hummeren, slapp jeg det problemet.

Hvis man bare kjører feilfritt, så trenger man ikke en av de raskeste bilene.

Noe som er et virkelig ******* er å plukke opp el burros porr pakker med den crappy Vanen når mafiaen hater deg.

Må bare skryte litt mens jeg er i gang :razz:

Stolte eier av 100 Hidden packs og 6 police bribes :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-25 19:19, skrev Jay|-|eM:

må bare le av deg, for alle vet jo at det står en banshee inni den butikken,

Synes ikke det er noe særlig å le av jeg. Jeg visste ikke om den banshe'en før jeg var kommet langt ut i 2. brett...

Tror jeg tok løpet med en Mafia. Det var ikke noe problem - jeg prøvde bare noen få ganger før jeg klarte det - det er mulig det var bare de som kjørte ekstremt dårlig akkurat da.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-28 18:54, skrev TWA:

ta alle tlf. oppdrag ganske tidlig, så får man ikke så mange probl. + at man får tatt alle oppdragene, noen forsvinner etter hvert...

*le* jamen det er jo litt sent NÅ, da! :razz: :razz: :razz:

dessuten er oppdraga til King Courtney og D-Ice lette som eff... er bare Turismo jeg sliter med...:grin:

men takk skal du på etterhånd ha...:grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...