XanderX Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hva syns dere om denne hjemmesiden Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Se denne siden så får du vite hva vi syns om sånne sider: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=555267 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) For å gi en litt mer konstruktiv tilbakemelding Å bare skrive slik som du gjør JonT, hjelper ikke trådstarter. - Det er en del skrivefeil og orddelingsfeil. - Jeg synes du blander litt mange farger. - Ting som hopper rundt, spinner eller på en eller annen måte avleder oppmerksomheten fra innholdet er det ingen som liker. - Frames. Det gjør det vanskeligere for brukere å lagre siden i favoritter og gjør siden vanskeligere å indeksere for søkemotorer. Bruk heller en <div> med overflow: auto eller php-include. Du finner en del info hvis du søker på forumet eller google. - Hvis folk vil ha siste nytt fra it-avisen besøker de it-avisen i stedet for å ta en "omvei" gjennom en eller annen personlig hjemmeside. Hadde det vært en startside med flere tusen besøkende per måned kunne det kanskje hatt noe for seg, men en personlig hjemmeside besøker folk som ikke kjenner deg en gang eller to kanskje. - Du kunne brukt litt bedre typografi. Utheve underoverskrifter, bruke andre farger som gjør det lettere å lese og droppe midtstilt tekst. + Du skriver ordentlig bokmål (bortsett fra div. feil) i motsetning til majoriteten av personlige hjemmesider som stort sett er på slang-trøndersk, bergensk, stavangersk eller noe annet utfordrende. Nei det gjør du ikke...leste litt mer på siden Med andre ord så har jeg sett mange mye bedre sider, men også mange dårligere. Endret 24. mars 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 nå har jeg forandret litt på hjemmesiden Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) kan noen gi meg noen flere forslag til forandringer på hjemmesiden min Endret 2. mai 2006 av XanderX Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Vet at jeg har kommentert siden før, men skriver litt mer - Få inn flere grafiske elementer. Siden, slik den er nå, er veldig kjedelig og standard. Men, ikke overdriv. - Fjern rammene. I dag finnes det metoder som er langt bedre enn rammer. F.eks php-include, div med overflow: auto osv. Du kan jo søke litt på forumet eller evt. google. - Du har veeeldig mye plass mellom menyen og innholdet. Denne kan du fint halvere. - jeg ville lagt på en kant på høyre side av innholdet. Gjerne en skyggeeffekt. - Her ser jeg to rosa bindestreker i menyen som leder til siden din. Endret 2. mai 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 jeg bruker html ikke php Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det er ikke enten eller. Du kan fint integrere et php-script i vanlig html, men da må du gi filene endelsen .php. En phpside er skrevet i helt vanlig (x)html. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Som sagt: du bruker rammer, ikke bra..... Og, noe av d første jeg legger merke til...menyen. Lag den i html/css, ikke flash... er ikke alle som har dette aktivert! Synes også den overflow-effekten ble litt for "kraftig"! Og få vekk den hosontale scrollen.... Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 nå har jeg forandret alt. Mn det dere må bruke ie for å se det. hvis dere tar firefox så kommer den gamle. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 nå har jeg forandret alt. Mn det dere må bruke ie for å se det. hvis dere tar firefox så kommer den gamle. 6053560[/snapback] Kan ikke gi deg tilbake melding da. Sitter på Linux uten IE. En god side SKAL vises i alle browsere (Firefox, Opera, Konquedor, Nautilus, Netscap, Dillo, KHTML og IE). Du har noe å jobbe med Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2006 (endret) opplaster den i IE, den vises der etter en stund men det tar vanligvis lenger til. Forstår ikke helt hvorfor det. sjekket den nye hs vises i opera også Endret 7. mai 2006 av XanderX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå