Swedish Killer Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Saint's row sin hjemmeside er nå oppe og går: Saint's row hjemmeside Dette er kanskje er GTA-rippoff, men hvor ville vi ha vært hvis bare ett spill av hver type kom ut? Grafikken ser veldig bra ut. Klart kommer noen til å klage, men hvorfor klage på det beste som er (360-spill generelt) Er det noen andre som gleder seg til dette? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Virker nå delvis lovende ut det. Havok fysikk motor er jo gøy uansett spill så. Det kan jo bli bra. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 fint å se at andre også er positiv til dette. Det er jo online på det også. noe som har vært savnet på f.eks gta spillene. Noen moddere har jo lkart å laget online på gta, men her er det kanskje gjort litt mer proft. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 AHH . Klarte å taste feil fødselår så nå kommer jeg ikke inn på siden. Men men synd for dem det... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 AHH . Klarte å taste feil fødselår så nå kommer jeg ikke inn på siden.Men men synd for dem det... 5807582[/snapback] samme her... men som du sier er det jo bare synd for dem... Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Grafikken ser jo bra ut. GTA-klone eller ikke, er spillet bra så er det ikke så nøye. Gidder ikke lese alt på siden der. Får se etterhvert... Står det noe om releasedato? Også hjullaster da... Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Spillet så greit ut men er det kommet langt i utviklingen så vi kan se det om et par månder ? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Spillet så greit ut men er det kommet langt i utviklingen så vi kan se det om et par månder ? 5807816[/snapback] Skal etter ryktene slippes i september, så det er ikke så veldig langt unna Ser fram til spillet jeg også, men frykter at det blir likt andre GTA-kloner (f. eks. True Crime). Håper det ikke blir altfor GTA-aktig, og heller klarer å gå sin vei. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 ¨Det jeg er spent på er hvordan live delen er... Kansje team mot team (og hvert lag er en egen gjeng?) Politi mot skurk osv... Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 jeg klarte å skrive feil på födselsdatoen, for etter jeg har trykt en gang, blir den satt tilbake til 2005. og da er man tydeligvis ikke gammel nok. Ser veldig bra ut. Burde bli 8 eller 16 spillere online. Håper det fölger med fly. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) Faen som er galt me den drittsida der da? Er visst ikkje gammel nok nei,dersom man er født i 86 EDIT; Der gjikk det gitt. Endret 25. mars 2006 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå