Gå til innhold

XBox 360 hakker i videosekvenser

CapitalE

Anbefalte innlegg

Har en XBox 360 som hakker i videosekvenser. Har prøvd den på 2 spill: Kameo og Oblivion. På Kameo nøkker videoen (bare under cutscenes) men musikk/lyder er ok. På Oblivion hakker lyden (også bare på cutscenes) og videoen, ved ca 1 sekund interval. Dessuten henger den seg ved gjevne mellomrom i Oblivion. Trodde først at TV'n ikke taklet 60hz, men det skulle vel ikke gi den feilen, dessuten er vel ikke Kameo 60hz?

Er det maskinfeil med XBoxen min?

Har noen opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en XBox 360 som hakker i videosekvenser. Har prøvd den på 2 spill: Kameo og Oblivion. På Kameo nøkker videoen (bare under cutscenes) men musikk/lyder er ok. På Oblivion hakker lyden (også bare på cutscenes) og videoen, ved ca 1 sekund interval. Dessuten henger den seg ved gjevne mellomrom i Oblivion. Trodde først at TV'n ikke taklet 60hz, men det skulle vel ikke gi den feilen, dessuten er vel ikke Kameo 60hz?

Er det maskinfeil med XBoxen min?

Har noen opplevd det samme?

5806167[/snapback]

du får hakking med 50 hz

med 60 hz går alt smurt!

Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat det samme problemet med Kameo og en rekke andre titler, inntil jeg fikk et tips om å stille inn Xboxen på 60 Hz i stedenfor 50 Hz under "console settings". Fullstendig tullete, og tipper det dessverre er mange tusen brukere der ute som ikke er klar over dette.

Lenke til kommentar

du får hakking med 50 hz

med 60 hz går alt smurt!

5806229[/snapback]

Men Kameo er jo kompatibel med 50hz ikke sant? Skulle ikke den fungert? Eller har jeg glemt å sette XBoxen min til 50hz? Uansett, mange takk!

Lenke til kommentar

du får hakking med 50 hz

med 60 hz går alt smurt!

5806229[/snapback]

Men Kameo er jo kompatibel med 50hz ikke sant? Skulle ikke den fungert? Eller har jeg glemt å sette XBoxen min til 50hz? Uansett, mange takk!

5806248[/snapback]

50 hz fungerer, men gir hakking

60 hz ingen hakking

enkelt og greit.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...