Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows vil ikke innstalere seg fullt ut!

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt ny maskin, satt sammen igår, prøvde også da å innstalere windows .. Får bare en utydelig feilmelding, uten noen form for konkrete ting ..

Blåskjerm, og en melding om at windows har avsluttet for å ikke skade maskinvare .. dette skjer under innstalasjon ...

Har et DFI Lanparty RDX 200 hovedkort

Ati x1900xt skjermkort

Hiper 580 W psu

AMD 64 4600+ cpu

Thermaltake Xaser kabinett

X-fi lydkort

Ide HDD

Temperatur og slikt skal ikke være et problem ...

Hva kan føre til problemet ?

Veldig kjipt problem, ingen aning på hva jeg skal gjøre eller noen ting, er ganske ny på det her ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEX er et annet tallsystem, som går fra 1 til F tror jeg. som brukes innen dataverdenen et sted.

0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, A, B, C, D ,E, F. er HEX tallsystemet.

Edit: Og på bluescreenen du får frem skal det stå noe på HEX, det enten starter eller slutter på H som oftest. tror det skal stå nesten alene som en bult med bokstaver og tall :p

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

BSOD-WinXP-skylee92.gif

Her et sted, litt nede på siden, står det STOP: og noe greier, du skal få fram noe slikt noe, søk etter det du får fram der på google, og du burde finne ut hva som er feilen, eller post det i en post her...

Edit: bilde vart digert, så jeg satte det i spoileren ;)

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Fjern alle komponenter som ikke er kritisk for å kjøre maskinen. Altså alt utenom cpu, ram, og hdd. Har hovedkortet integrert skjermkort, fjern også det eksterne. Hvis installasjonen går fint, kan du sette inn komponentene en etter en, og finne ut hvilken som skaper kaos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...