rag-fo Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 For de som etterlyste de nye prisene på hjemme siden til Talkmore, sjekk nå!! Ikke noe lokket tilbud dette nei Så de i dag når jeg ladet opp ringesaldo.... 5824666[/snapback] Hvorfor kan det ikke være lokketilbud? Et lokketilbud varer jo bestandig en god stund..... før de gjør en dreining i prisene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ser at de fremdeles ikke har lagt ut priser på bruk i utland. DET er ikke særlig tillitsvekkende..... 5824884[/snapback] Er det ikke her da? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det er jo ikke uten grunn til at dette kun gjelder Talkmore til Talkmore. Det skal tydeligvis lønne seg å velge Talkmore, og de forventer vel at alle skal velge Talkmore slik at de kan ringe billig til hverandre. Den 40krs-avgiften er jo egentlig ingenting da. Hvor mye koster det NetCom Familie-abbonnement i måneden? Der kan du jo ringe gratis internt inntil seks personer slik jeg har skjønt det. Rett meg hvis jeg tar feil, har ikke noe spesiell peiling på mobilabbonnement. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ser at de fremdeles ikke har lagt ut priser på bruk i utland. DET er ikke særlig tillitsvekkende..... 5824884[/snapback] Er det ikke her da? 5826011[/snapback] Dette er priser TIL utland. (tabellen) Nedenfor denne tabellen, står det omtalt om priser i utland (og f eks hjem til Norge) Det er disse diffuse setningene jeg har kritisert i et innlegg lenger opp. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det er jo ikke uten grunn til at dette kun gjelder Talkmore til Talkmore. Det skal tydeligvis lønne seg å velge Talkmore, og de forventer vel at alle skal velge Talkmore slik at de kan ringe billig til hverandre. Den 40krs-avgiften er jo egentlig ingenting da. Hvor mye koster det NetCom Familie-abbonnement i måneden? Der kan du jo ringe gratis internt inntil seks personer slik jeg har skjønt det. Rett meg hvis jeg tar feil, har ikke noe spesiell peiling på mobilabbonnement. 5826048[/snapback] Det koster ingen verdens ting hos NetCom, men da er jo ringeprisene og sms-prisen høyere... Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Sendte denne mail til Talkmore i dag. Får vel ikke svar før i morgen: "Bare et eksempel. Den 1/4 hadde jeg en kort samtale med min kone 46xxxxxx. Altså nummeret etter mitt. Et Talkmorenummer. På oversikten på nettsidene, er denne samtale nevnt som "samtale til andre nett". Og fakturert etter pris 0,79? Skulle vel vært 0,29? Bare en kort samtale dette og ingen betydning som så. Men hva skyldes det? Eller har jeg misforstått noe? Og hvordan blir det i fortsettelsen rettet opp". Med andre ord. Følg med på faktureringene dine og se om du har blitt fakturert riktig, etter de nye prisene. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Det er jo ikke uten grunn til at dette kun gjelder Talkmore til Talkmore. Det skal tydeligvis lønne seg å velge Talkmore, og de forventer vel at alle skal velge Talkmore slik at de kan ringe billig til hverandre. Den 40krs-avgiften er jo egentlig ingenting da. Hvor mye koster det NetCom Familie-abbonnement i måneden? Der kan du jo ringe gratis internt inntil seks personer slik jeg har skjønt det. Rett meg hvis jeg tar feil, har ikke noe spesiell peiling på mobilabbonnement. 5826048[/snapback] Det koster ingen verdens ting hos NetCom, men da er jo ringeprisene og sms-prisen høyere... 5827566[/snapback] Klart det, men om du ikke ringer så mye og du har seks nummer som du ringer ekstra mye til, er det nok en del å spare uansett. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Sendte denne mail til Talkmore i dag. Får vel ikke svar før i morgen: "Bare et eksempel. Den 1/4 hadde jeg en kort samtale med min kone 46xxxxxx. Altså nummeret etter mitt. Et Talkmorenummer. På oversikten på nettsidene, er denne samtale nevnt som "samtale til andre nett". Og fakturert etter pris 0,79? Skulle vel vært 0,29? Bare en kort samtale dette og ingen betydning som så. Men hva skyldes det? Eller har jeg misforstått noe? Og hvordan blir det i fortsettelsen rettet opp". Med andre ord. Følg med på faktureringene dine og se om du har blitt fakturert riktig, etter de nye prisene. 5853346[/snapback] Hos meg står det som "Talkmore til Talkmore samtaler" og vises helt korrekt. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Sendte denne mail til Talkmore i dag. Får vel ikke svar før i morgen: "Bare et eksempel. Den 1/4 hadde jeg en kort samtale med min kone 46xxxxxx. Altså nummeret etter mitt. Et Talkmorenummer. På oversikten på nettsidene, er denne samtale nevnt som "samtale til andre nett". Og fakturert etter pris 0,79? Skulle vel vært 0,29? Bare en kort samtale dette og ingen betydning som så. Men hva skyldes det? Eller har jeg misforstått noe? Og hvordan blir det i fortsettelsen rettet opp". Med andre ord. Følg med på faktureringene dine og se om du har blitt fakturert riktig, etter de nye prisene. 5853346[/snapback] Hos meg står det som "Talkmore til Talkmore samtaler" og vises helt korrekt. 5857652[/snapback] Fikk dette svaret på min mail til Talkmore i dag: "Hei. Beklager dette på det sterkeste. Prisen er 0,29 NOK til andre Talkmore kunder. Dette ble lagt inn korrekt i systemet vårt på søndag. Så nå ligger det helt riktig". Endret 3. april 2006 av rag-fo Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hmm... er det noe tall på hvor mange kunder TalkMore har? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Dere er selvfølgelig klare over at det er slike folk som dere teleselskapene helst ikke vil ha som kunder? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hmm... er det noe tall på hvor mange kunder TalkMore har? 5866078[/snapback] Noen måneder tilbake da talkmore ble kjøpt opp mener jeg de sammen med sin eier hadde noe over 20.000 Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hmm... er det noe tall på hvor mange kunder TalkMore har? 5866078[/snapback] Noen måneder tilbake da talkmore ble kjøpt opp mener jeg de sammen med sin eier hadde noe over 20.000 5869722[/snapback] I følge denne artikkelen 13000 kunder fra Talkmore. Etter sammenslåingen 36000: http://www.digi.no/php/art.php?id=280296 Men øker vel nå, om de fortsetter med 0,29/min ved internring. Endret 5. april 2006 av rag-fo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå