Gå til innhold

S-video til TV. Blir bare svart/hvitt bilde!


Anbefalte innlegg

S video til Scart (tv)

 

Er ingen skjermkort-innstilnnger på denne maskinen

(Bærbar - Fujitsu Siemens Amilio Pro V2000)

som tillater meg å endre svideo sognalet til kompositt sammensatt signal, slik som jeg har gjort på andre pcer... har prøvd å bytte mellom forkjellige pal og ntsc standarder, men bildet blit uasett svart...

På den stasjonere pcen min kan jeg endre s video singnal , slik at det blir farger, men finner ik denne instillingen på den bærbare i skjemkort instillignene.....

 

Hva skal jeg gjøre ?

Finnes det noe program som kan fikse dette ?

Endret av Prosessoren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det finnes noe program som kan fikse dette, men jeg har opplevd lignene problemer med en Acer med Ati grafikk-kort. Det viste seg at s-video overgangen jeg prøvde var beregnet for Nvidia-kort og derfor fikk jeg ikke farger. Fikk rett overgang og fikk farger uten noen problemer. Tydelighvis så er s-video overgangene forskjellig koblet på forskjellige skjermkort.

Vet ikke hvilket skjermkort det er i din maskin, men det kan jo være verdt å få lånt en s-videoovergang for ati og en for Nvidia for å prøve.

Lenke til kommentar

Hmmm...vet ikke hvordan det er med bærbare, men fikk også svart-hvitt bilde når jeg kjørte s-video fra min stasjonære til tv'en. Løste det ved å bytte ut s-videokabelen med en komposittkabel. Men som sagt, aner ikke ikke om dette fungerer med bærbare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...