Gå til innhold

Får feilmelding ødelagt fil når jeg åpner opera...

Anbefalte innlegg

Hei, når jeg starter opp Opera får jeg opp denne feilmeldingen, nede i høyre hjørne.

Har prøvd å kjøre chkdsk mange ganger, det hjelper en stund etter ca. en dag så er det tilbake. Har også prøvd å reinstallere opera, det funker en stund, men det kommer også da tilbake igjen...

Innimellom så klikker også download-funksjonen, når jeg bare skal åpne filer og ikke lagre...

Noen ideer om hva jeg kan gjøre for å fikse det?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pricks: Dummeste jeg har hørt, kom med noe seriøst vis du ikke ønsker en ferie fra forumet. Om du skulle sagt det der, skulle det vært en begrunnelse for det.

Til trådstarter: Jeg fikk det samme på min gamle 40GB ide 5400rpm disk.

Jeg fikk det på ALLE programmene, først 1 program, etter noen dager fikk jeg det på flere og flere.

Jeg løste det med en formatering av C: partisjonen, og reinnstalasjon av xp :).

Prøv også å defragmenter disken/diskene før du formaterer!

Lenke til kommentar
Pricks: Dummeste jeg har hørt, kom med noe seriøst vis du ikke ønsker en ferie fra forumet.

Kanskje du bør la en moderator ta seg av moderering.

Om du skulle sagt det der, skulle det vært en begrunnelse for det.

Når filer mystisk begynner å bli korrupte og Scandisk o.l. ikke fungerer så er det tegn på at det er noe galt med selve disken.

Noe virker i allefall som det er fundamentalt galt.

Lenke til kommentar

1. Om man mener noe om en annen brukers post iforhold til moderering osv, så holder det å rapportere tråden, ikke post kommentarer rundt den.

2. Ang problemet så tyder det på korrupt filsystem på en eller annen måte, dette kan løses ved reformatering, oppdatering av chipsetdrivere eller andre oppdateringer, men, fungerer det ikke så kan faktisk disken være gåen og.

Så jeg ser ikke helt hva pricks sa som var feil, for å ta det :).

Videre diskusjon rundt utsagn tas til meg på PM, IKKE i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...