Migr Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei jeg har filmet litt med mitt nye camera Olympus M-mini , men jeg får ikke filmene jeg har filmet innpå Windows Moviemaker Jeg får denne Feil meldingen. Filen C:\Documents and Settings\Administrator\Mine dokumenter\Intern video\tull og tøys\lørdagskveld.MOV er ikke en støttet filtype, og den kan ikke importeres til Windows Movie Maker. Hvorfor får jeg det? Er det noe jeg kan laste ned fra windows update , som gjør at jeg kan redigere filmen jeg har filmet i movie maker , som gjør at jeg kan bruke denne type fil? Takker alle som svarer! Lenke til kommentar
BMP Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Tipper at filmfilene blir lagret i Quicktime og det er ikke sikrt WMM støtter disse. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Du må konvertere filene til eit anna format. Feilmeldinga kjem fordi Movie Maker ikkje takler MOV-filer. Søk på Google etter t.d. mov to avi free, for aktuelle program. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Hei jeg har filmet litt med mitt nye camera Olympus M-mini , men jeg får ikke filmene jeg har filmet innpå Windows Moviemaker Jeg får denne Feil meldingen. Filen C:\Documents and Settings\Administrator\Mine dokumenter\Intern video\tull og tøys\lørdagskveld.MOV er ikke en støttet filtype, og den kan ikke importeres til Windows Movie Maker. Hvorfor får jeg det? Er det noe jeg kan laste ned fra windows update , som gjør at jeg kan redigere filmen jeg har filmet i movie maker , som gjør at jeg kan bruke denne type fil? Takker alle som svarer! 5805868[/snapback] ja de ble lagret i quiktime , er det noe eg kan gjøre da i steden får og laste ned t.d. mov to avi free,?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Feilpostet. Tråden hører heller hjemme under "Videoredigering og video" https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=83 *flyttes* Endret 24. mars 2006 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Når du søker etter mov to avi free får du truleg opp fleire potensielle program som kan brukast til det. Kan vere det finst andre måtar, men eg kjem ikkje på nokre no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå