Gå til innhold

FIFA 2006 for XBOX, problemer med keeperen...

Anbefalte innlegg

Hei, keeperen på mitt fifa 2006 oppfører seg som utespiller med en gang motstanderlaget får ballen innenfor ca. 30-35 meter fra målet hans... dette skjer imidlertidig kun med den ene keeperen (spiller 1) hva kan grunnen til dette være?

Det hender også at jeg får beskjed om at det er et problem med discen og at man bør ta den ut å vaske den (noe jeg har gjort flere ganger...)

Mvh. Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, keeperen på mitt fifa 2006 oppfører seg som utespiller med en gang motstanderlaget får ballen innenfor ca. 30-35 meter fra målet hans... dette skjer imidlertidig kun med den ene keeperen (spiller 1) hva kan grunnen til dette være?

Det hender også at jeg får beskjed om at det er et problem med discen og at man bør ta den ut å vaske den (noe jeg har gjort flere ganger...)

Mvh. Petter

5805688[/snapback]

Du tar spillet ut av xboxen, knekker det i to, løper til nærmeste spillsjappe og går til anskaffelse av PES5 ;)

Lenke til kommentar

Fikk problemer med discen på fifa 05, men da fant jeg et tips om at hvis KLOKKEN var stilt feil, så funket det ikke.. funket med en gang klokken var rett.. Merkelig problem. Sikkert ikke samme problemet, men allikevel..

Lenke til kommentar

klokken på selve xboxen? hvordans skal den vite at den er stilt feil i det hele tatt?... verdt et forsøk uansett... hehe, jeg er helt noob på det her, hakke peiling...

Nordz veldig fristende, men tror ikke jeg gjør det helt enda...

Endret av -:Coldplay:-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...