-:Coldplay:- Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei, keeperen på mitt fifa 2006 oppfører seg som utespiller med en gang motstanderlaget får ballen innenfor ca. 30-35 meter fra målet hans... dette skjer imidlertidig kun med den ene keeperen (spiller 1) hva kan grunnen til dette være? Det hender også at jeg får beskjed om at det er et problem med discen og at man bør ta den ut å vaske den (noe jeg har gjort flere ganger...) Mvh. Petter Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei, keeperen på mitt fifa 2006 oppfører seg som utespiller med en gang motstanderlaget får ballen innenfor ca. 30-35 meter fra målet hans... dette skjer imidlertidig kun med den ene keeperen (spiller 1) hva kan grunnen til dette være? Det hender også at jeg får beskjed om at det er et problem med discen og at man bør ta den ut å vaske den (noe jeg har gjort flere ganger...) Mvh. Petter 5805688[/snapback] Du tar spillet ut av xboxen, knekker det i to, løper til nærmeste spillsjappe og går til anskaffelse av PES5 Lenke til kommentar
kokfok Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Fikk problemer med discen på fifa 05, men da fant jeg et tips om at hvis KLOKKEN var stilt feil, så funket det ikke.. funket med en gang klokken var rett.. Merkelig problem. Sikkert ikke samme problemet, men allikevel.. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) klokken på selve xboxen? hvordans skal den vite at den er stilt feil i det hele tatt?... verdt et forsøk uansett... hehe, jeg er helt noob på det her, hakke peiling... Nordz veldig fristende, men tror ikke jeg gjør det helt enda... Endret 24. mars 2006 av -:Coldplay:- Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvis det er xbox 1 så er problemet det at kontrolleren er defekt og at Y knappen sitter litt for langt inne. Hadde dette problemet selv før. Men var jeg deg ville jeg skaffet meg PES 5....Nydelig spillopplevelse i form av fotball. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Takker for svaret wangen360, ser ut til at du har rett, den ene kontrollen virker ikke helt som den skal... Visste ikke engang at det gikk an å sende ut keeperen med y jeg uansett takk Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Bare hyggelig du...Sende ut keeperen er beste forsvaret ditt det. Hvertfall i PES 5:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå