ladida Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Øhm.... Var litt usikker på om jeg skulle poste denne her eller i film kategorien, men men... Lurer på hva en jente i en anime/mange-aktig filmserie heter (er ikke helt inni det med manga/anime...sorry). Broren min leide de for meg på vhs da jeg var liten, og de var yndlingsfilmene mine. Problemet er at jeg ikke har peiling på hva de/hun het. Jeg husker også svært lite av de, men here goes: Filmene var triste Det var flere filmer om jenta Jenta var blond På det ene coveret har hun rosa hatt og rosa kjole, man ser bare overkroppen og hodet hennes med blomster rundt på en måte. Jenta var foreldreløs tror jeg, eller så ville de ikke ha noe med henne å gjøre Hun ble sendt til diverse foster- eller barnehjem Hver film handlet om at hun var på et nytt sted Hun ble nesten alltid behandlet dårlig (litt sånn askepott), og det var derfor hun ble sendt videre. Vil ikke akkurat garantere at de opplysningene ovenfor er riktige, er som sagt en god stund siden jeg så de sist. Men jeg ville blitt veldig glad om noen kanskje hadde en ide om hva jeg prater om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå