Pålarn Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei. Sitter nå her med en flaske Konditorfarge, Blå i hånda. Denne kjøpte jeg for 7,95=8 kr. på ICA. Jeg leste på baksiden, Ingredienser; -Propylenglykol -Vann -Farge (E131) Siden det ikke er sukker, er det trygt å ta dette i vannet så det blir farga? Btw. Utolig fet blåfarge på den. Men er litt usikker på om jeg burde ta det nedi. Hva andbefaler dere? MVH Pål Martin Lenke til kommentar
Patz Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har ivertfall lest om flere som har brukt det uten problemer. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Har ivertfall lest om flere som har brukt det uten problemer. 5805806[/snapback] Ok. Da skal jeg prøve seinere idag. Hva kan i værstefall skje? Det lukter jo ikke noe av det heller, så det kommer ikke til å stinke! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Mulig det stinker når det blir varmet opp av chipene i systemet? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Propylenglykol brukes i såper og shampoer, så tviler på at det stinker. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 har tatt det nedi nå. Funker fett Har vært der i over ett døgn, mens jeg spiller og alt! Andbefales Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 tror ikke det vil ha noe å si på et døgn, men når vi snakker uker og måneder vil du kanskje merke det! Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Bare det ikke reagerer med metaller og lager avleiringer så går det sikkert bra Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Tviler på at det vil reagere med metaller, men angående avleiringer tror jeg det kanskje vil bli et problem. Men moderate mengder med konditorfarge vil ikke skade tror jeg, så lenge man ikke pøser på med flere flasker Lenke til kommentar
Eudora Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Bommer kansje på tråden litt her, men er det noen der ute som har testet å putte glitter i vannet? Sammen med lys osv tror jeg kansje dette vil kunne skape en kul effekt. Eneste som kansje kan være et problem er pumpen. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Pumper har vel ofte filtere så da blir nok glitteret sittende gjenn der Men kul ide Lenke til kommentar
Patz Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Mon tro om det hadde gått med slik metallic-pulver til billakkering? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 mye glitter og glam det ble her nå da! :!: Tviler på at konditorfarge er noe fare. Glitter vil nok lage trøbbel! Lenke til kommentar
Eudora Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 vell jeg tenker helst på glitter som ofter blir brukt i barnehager, glitter som er i lagg vil jeg tro er for tung og vil synke etter hvert. bruker en derimot sånne små glitterbiter som nesten ser ut som sølvpapir vil de ha en større evne til å flyte. Det jeg nevnte med pumpe er at jewg er redd glitteret på sikt vil hope seg opp inne i pumpen der denne magnetsaken er montert. (Eheim pumper), selve propellen i pumpen ser jeg ikke noe problemer med. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Du kan da bruke frostveske, den er vel blå. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Blir vel neppe like knall-blått som med konditorfarge. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kjenner til barnehage glitteret, buksa til broren mins datter var full av det her om dagen Hadde vært artig å forsøkt faktisk.... Det eneste jeg hadde vært litt bekymret for hadde ikke vært pumpen, men blokkene. Når en 12V vannpumpe skrus av, stopper vannflommen og glitteret samler seg og muligens propper til over tid? Skal se om jeg kan forsøke det i et eget system uten blokker en gang! Det er allerede i bruk kommersielt. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ossen går det med vannet dit, trådstarter? sitter på samme ide med å putte rød i vannet mit. Er fargen begynt å falme eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå