Anonym5656 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Klarte og kaste iPod Nano'n min i vaskemaskina og etter en ukes deprisjon tenkte jeg at jeg nesten kunne kjøpe mobil samtidlig som ny mp3 spiller. Jeg har sett på W550i og syns den så grei ut. Mobilen er egentlig ikke så viktig for meg at er no super bra. Jeg er en av de som klarer seg med SMS og ringe, men MP3 spilleren på mobil derimot må være bra, og ikke minst mulighet for og oppgradere minnet. Jeg vil også at det skal være enkelt og overføre sanger LETT fra PC. Lydkvaliteten må også være bra, og enkelt og finne fram sanger på mobilen. noen som har noen tips på hvilken jeg burde skjekke ut? Eller burde jeg vente til det kommer noe nytt? Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har akkurat kjøpt W550, det er en super telefon. Fin å skrive meldinger på, mp3 spilleren har finfin lyd og det er lett og overføre musikk. Eneste minuset er at det ikke er mulighet for å utvide minnet, men hvis du syntes 256mb er nok så ville jeg slått til Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) 256mb blir nok alt for lite til min bruk dessverre. Er det mulighet for og utvide minnet på w600i? Har forresten sett på w900i, og den så skikkelig bra ut! Testene ser også bra ut. Noen som har noe erfaring med denne telefonen? Endret 24. mars 2006 av Gakkakk Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 W800i får du med 512mb minne+gode ørepropper, til en god pris! I tilleg er den mindre en W900, og har omtrent likt kamera etc.. W900i er en svær kloss i forhold. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 W800i får du med 512mb minne+gode ørepropper, til en god pris! I tilleg er den mindre en W900, og har omtrent likt kamera etc.. W900i er en svær kloss i forhold. 5805820[/snapback] hvor mye kan jeg oppgradere minne på den? og er den enkel og styre musikken fra hvis det er mange sanger\artister? Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Tror det er opp til 2GB minne den støtter. Det er veldig enkelt å komme til spilleren(knapp over navigerings-spaken). Den har også et menysystem som er ganske likt iPod sitt, der du har en liste over artistene, og under der en liste over sangene du har med den artisten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå