RolloThomasi Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Det jeg lurer på er om XP har noen innebygde ADSL-rutiner, slik som f.eks. RH7.1. Grunnen til at jeg spør er at det hadde vært kjipt om jeg installerte, og så funka ikke driverne på CD'en fra Telemor, også sitter jeg der med skjegget i postkassa, fordi jeg ikke kommer meg på internett og får henta ned nye drivere... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Heisann, Du burde ikke bruke standar Adsl driver ifra telenor (som jeg har hørt ikke funker i winxp) Bruk RASPPPOE. Gir bedre hastighet osv. funker i winxp også lastes ned ifra denne siden http://user.cs.tu-berlin.de/~normanb/#Download mvh. Åsmund Jørgensen Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Har jeg noen andre alternativer? Brukte den der før, men syntes det var litt for ghetto. Likte ikke helt den måten den fikk det til å se ut som en ISDN-oppkobling... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 XP har innebygd driverstøtte til ADSL. Alt jeg gjorde var å lage en ny tilkobling der jeg valgte broadband, fylte inn brukernavn og passord, og vips! Ingen driverinnstallasjon, ingenting. Lettvint og bra. Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Bruk RASPPPOE som er innebygget i WINXP dete er den beste oppkoblingen med ADSL modem. Legg ikke inn platen som fulgte med telenor. Telenor har også dårlig support på WINXP. SR1Data.KonsulentTjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå