Ceaucescu Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hva er likheten mellom Al Pacino, maskekledde hevnere og en bukett blomster? Alle er med i helgens filmanbefaling fra Kulturo. Les mer Lenke til kommentar
outdated Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hva i allverden har " Helgens filmanbefalinger" på forsiden av hardware.no å gjøre. Jeg ser bare ikke sammenhengen? Greit nok at en hardware interessert også tilfeldigvis er filminteressert, men ikke nødvendigvis. Finnes vel bedre måter å reklamere for kulturo.no på..... Nei, la hardware være hardware, og kultur være kultur. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Jeg så selv "V for vendetta" her om dagen og jeg må si at den ikke var så ille som jeg hadde trodd den skulle være, den var faktisk ganske så grei. Dog, så var tegneserien et par hakk bedre. Men, en ting som slo meg; hvorfor har dere ikke "helgens anbefalinger" av musikk også? Endret 25. mars 2006 av warpig Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Syns det er kjempe fint og ha ukens omtaler av film på hardware jeg.. Men Broken Flowers er en film som ikke burde være oppnevnt ! Denne filmen er så dårlig at den ikke er verdt 2min nedlasting engang. Men fint med omtaler som sagt. Forandring fryder. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg så selv "V for vendetta" her om dagen og jeg må si at den ikek var så ille som jeg hadde trodde den skulle være, den var faktisk ganske så grei.Dog, så var tegneserien et par hakk bedre. Men, en ting som slo meg; hvorfor har dere ikke "helgens anbefalinger" av musikk også? 5806531[/snapback] Vi tenker også på å lage noen musikk-anbefalinger også etterhvert, men problemet er at det er mye mer ressurskrevende å få overblikk over plateutgivelsene enn filmutgivelsene hver uke. Samtidig er artikkelen ment som en direkte hjelp for folk som ikke vet hva de skal gjøre i helgene. Da er det greit å få noen konkrete filmtips, for å gi folk en pekepinn på hva de bør se på kino eller leie seg denne helgen... Lenke til kommentar
visionize Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Helt subjektivt. Jeg synes Broken Flowers var heldigg og absolutt burde anbefales. Lost in Translation var også en kjempeflott film. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Vi tenker også på å lage noen musikk-anbefalinger også etterhvert, men problemet er at det er mye mer ressurskrevende å få overblikk over plateutgivelsene enn filmutgivelsene hver uke. Samtidig er artikkelen ment som en direkte hjelp for folk som ikke vet hva de skal gjøre i helgene. Da er det greit å få noen konkrete filmtips, for å gi folk en pekepinn på hva de bør se på kino eller leie seg denne helgen... 5808332[/snapback] Okey, håper dere får det til, jeg gleder meg allerede. Og jeg synes det er kjempeflott med anbefalinger innfor filmsjangeren, dere kunne kanskje ha skrevet tydeligere hvilken sjanger hver av filmene tilhørte. Selvom Broken Flowers ikke falt helt i smak hos meg, dama synes den var bra, så har dere absolutt kommet med noen gode tips. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) usj.. Jeg så "Broken Flowers" ista.. var ikke noe for meg gitt.. under middels-bra film i mine øyne. Endret 26. mars 2006 av Dunah Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ser det er uenighet hvorvidt ting skal vises på hardware.no eller ikke. slik det er nå, blir det helt feil. En ekstern feed ligger sammen med hardware-artikler i samme stil. Det blir omtrent som at utenriks fra Dagbladet skal ligge i musikkategorien deres. Det er bedre å få inn en feed i kolonnen, for nå ser det ut som om artiklene fra andre steder er publisert inn i hardware.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg