Swoofah Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg sluttet å se på lost så fort jeg fant ut at det skulle være 5 sesonger Samme gjelder prison break, hvis dette stemmer 5805547[/snapback] Eg ser overhodet ingen logikk i det der? 5869136[/snapback] Jeg fatter ærlig talt ikke at folk ikke kan forstå det?! Om du synes mine underholdnings-verdier er logiske eller ei, bryr meg svært lite. Jeg antar at du har lest det som står nedover også, så jeg kan ikke annet enn å la deg sitte å klø deg i hodet, uvitende om at enkelte kanskje ser på ting litt annerledes enn deg. 5869516[/snapback] OM du mener det allerede har mistet underholdningsverdien allerede er borte så er det jo greit. Men som det kommer frem av postene dine så har du sluttet å se på seriene ene og alene pga at det har blitt annonsert at det skal komme flere sesonger. Og DET henger ikke på greip rett og slett. Why oh Why Lenke til kommentar
vegard_S Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Jeg sluttet å se på lost så fort jeg fant ut at det skulle være 5 sesonger Samme gjelder prison break, hvis dette stemmer 5805547[/snapback] Eg ser overhodet ingen logikk i det der? 5869136[/snapback] Jeg fatter ærlig talt ikke at folk ikke kan forstå det?! Om du synes mine underholdnings-verdier er logiske eller ei, bryr meg svært lite. Jeg antar at du har lest det som står nedover også, så jeg kan ikke annet enn å la deg sitte å klø deg i hodet, uvitende om at enkelte kanskje ser på ting litt annerledes enn deg. 5869516[/snapback] OM du mener det allerede har mistet underholdningsverdien allerede er borte så er det jo greit. Men som det kommer frem av postene dine så har du sluttet å se på seriene ene og alene pga at det har blitt annonsert at det skal komme flere sesonger. Og DET henger ikke på greip rett og slett. Why oh Why 5888643[/snapback] altså, jeg ville ikke slutta å se på det UANSETT, men det er veldig kjedelig å dra det over så lang tid.. hvordan i huleste skal de noen gang komme seg ut? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 altså, jeg ville ikke slutta å se på det UANSETT, men det er veldig kjedelig å dra det over så lang tid.. hvordan i huleste skal de noen gang komme seg ut? 5892070[/snapback] Skal vistnok handle om tiden etter at man har rømt. Ryktes også om navnebytte på serien i sesong 2 Lenke til kommentar
vegard_S Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 altså, jeg ville ikke slutta å se på det UANSETT, men det er veldig kjedelig å dra det over så lang tid.. hvordan i huleste skal de noen gang komme seg ut? 5892070[/snapback] Skal vistnok handle om tiden etter at man har rømt. Ryktes også om navnebytte på serien i sesong 2 5892932[/snapback] ah fett thanks for the heads up ^^ Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 altså, jeg ville ikke slutta å se på det UANSETT, men det er veldig kjedelig å dra det over så lang tid.. hvordan i huleste skal de noen gang komme seg ut? 5892070[/snapback] Skal vistnok handle om tiden etter at man har rømt. Ryktes også om navnebytte på serien i sesong 2 5892932[/snapback] Hva mener du med navnebytte? At personene skal skaffe seg ny identitet, at det kommer ny folk med ny navn inn i serien, eller at hele serien skal endre navn (til f.eks Country Escape som tidligere nevnt) ? Lenke til kommentar
vegard_S Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 altså, jeg ville ikke slutta å se på det UANSETT, men det er veldig kjedelig å dra det over så lang tid.. hvordan i huleste skal de noen gang komme seg ut? 5892070[/snapback] Skal vistnok handle om tiden etter at man har rømt. Ryktes også om navnebytte på serien i sesong 2 5892932[/snapback] Hva mener du med navnebytte? At personene skal skaffe seg ny identitet, at det kommer ny folk med ny navn inn i serien, eller at hele serien skal endre navn (til f.eks Country Escape som tidligere nevnt) ? 5901570[/snapback] tror nok han tenkte på at hele serien skulle bytte navn, ettersom de visstnok har sagt at serien skal omhandle livet utenfor murene etter hvert også.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det er offisielt, serien vil fra sesong 2 heter Prison Broke. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Ettersom plottet i serien bare blir større og større så ser jeg ingen grunn til at spenning skal ebbe ut. 5 sesonger kan bli i meste laget men jeg skal i alle fall fortsette å se på til jeg synes det er rett ut kjedelig. Er ikke vitsen å tråkle seg gjennom episode etter episode hvis man bare venter på å finne ut hva som kommer til å skje. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg sluttet å se på lost så fort jeg fant ut at det skulle være 5 sesonger Samme gjelder prison break, hvis dette stemmer 5805547[/snapback] Eg ser overhodet ingen logikk i det der? 5869136[/snapback] Jeg fatter ærlig talt ikke at folk ikke kan forstå det?! Om du synes mine underholdnings-verdier er logiske eller ei, bryr meg svært lite. Jeg antar at du har lest det som står nedover også, så jeg kan ikke annet enn å la deg sitte å klø deg i hodet, uvitende om at enkelte kanskje ser på ting litt annerledes enn deg. 5869516[/snapback] OM du mener det allerede har mistet underholdningsverdien allerede er borte så er det jo greit. Men som det kommer frem av postene dine så har du sluttet å se på seriene ene og alene pga at det har blitt annonsert at det skal komme flere sesonger. Og DET henger ikke på greip rett og slett. Why oh Why 5888643[/snapback] Jeg følger ikke med på serier der den går over 2 sesonger, p.g.a. erfaring.. Seriene mister momentum, en fast greie for å dra seriene langt er når dem begynner å tenke tilbake i tid, da vet du at dem begynner å miste ideer.. Jeg kan forsatt se på serier over 2 sesonger, men følger ikke med om dere skjønner. Laste ned etc. Erfaringen sier sokm sagt at serier over 2 sesonger er såpe i forkledning, noen ganger uten forkledning.. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg sluttet å se på lost så fort jeg fant ut at det skulle være 5 sesonger Samme gjelder prison break, hvis dette stemmer <{POST_SNAPBACK}> Latterlig Du ja. Slutte å se på såpass bra serier som Lost og Prison Break bare fordi de skal ha mer enn EN sesong? Jeg sier det igjen LATTERLIG Er ebug ned deg her. 5 sesonger er kanskje i meste laget, men jeg tro det kommer til å bli bra.... Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 http://www.nypost.com/entertainment/66222.htm "Season 1 was the prison break, and Season 2 will be the manhunt," series creator/executive producer Paul Scheuring told the Hollywood Reporter from New Mexico, where he is scouting locations for the show's second season. De bryter ut og visepresidenten ordner det slik at de blir ansett som terrorister. CTU blir satt på saken, og Jack Bauer drar på jakt. Han tyr til å torturere Michael Scofield sin tante sin halvbror sin beste venn for å finne ut at visepresidenten lyver. Han slår seg så sammen med Michael Scofield, etter å ha torturert Abruzzi litt, som for ordens skyld kun opplevde torturen som opphissende. For å hevne seg setter Abruzzi etter datteren til Jack, som i flukten setter seg fast i en bjørnefelle. Så kommer det en bjørn for å ete henne, men da dukker T-bag opp og tar barberbladet han gjemmer under tungen (mach 3 ultra sharp) og kutter strupen på bjørnen. Alle sammen stikker av i flyet til Abruzzi, som på mystisk vis styrter på en mystisk øy med underlig røyk og en gruppe mennesker som kler seg ut som huleboere og som kidnapper unger. En fyr med navnet Charlie blir den nye "lommevennen" til T-Bag. Imens oppdager Jack Bauer at det er en skjult atombombe ¨på øyen som skal brukes til å sprenge hele verden, han setter ut i jungelen for å stoppe terroren og nok en gang redde verden. Michael Scofield planlegger flukten fra øyen ved hjelp av tatoveringer på foten. Prison Break; The lost escape Kunne ikke dy meg.... Genialt Dotten... ahahha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det blir ikke 5 sessonger. Det kan jeg garantere dere!! Sessong fire er den siste Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 ... og denne tråden er fra 2006. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hello, may i please enter and say in this very very old thread that there will be no more and i know this now! Endret 18. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå