Bushnell Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Prison break har litt flere muligheter enn lost vil jeg si når det gjelder å få til flere sesonger som er spennende. De kan jo liksom avslutte sesong 1 med att han duden blir frikjent og de klarer å rømme osv, og en har liksom fått en slutt. Deretter lage en sesong 2 der andre problemer kommer opp som f.eks noen nye folk begynner å jakte på de og så videre. Lenke til kommentar
cdahl_85 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Sesong 1 av prison break trekker seg nå til 20 episoder! Sjekk tv.com og etter latterlig dårlig sikkerhetsarbeid av FOX så er allerede ep.17 og ep.18 lekka ut på nettet!! Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 er vel strengt tatt bare 18 som er ute enda...17 er på vei Lenke til kommentar
oddity Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ahh, håper den er på vei VELDIG snart! (ser ut som de siste postene mine her blei sletta gitt, hehe) Lenke til kommentar
cdahl_85 Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 ep.18 vises ikke i usa før om litt under 2 uker, det sier en del om FOX...! Lenke til kommentar
oddity Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Det kan bety at de som jukser litt må vente (alt for) lenge på en ny episode etter hvert.... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 her er fra .nfo på E18 "Release Notes: Other groups got same source like our, so maybe the video capture is same. We know E17 isn't out yet, but we promise you, we will release it asap, E17 is not out yet because of problems with our source." spørs hva som er problemet, er gidder ikke se episode 18 FØR episode 17 for å si det sånn... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ikke jeg heller. fedt at det har vært så mange DVDSCR leaks i det siste :D Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvis de aldri kommer seg unna, og serien dras ut i det uendelige, blir det bare mjølking. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 her er fra .nfo på E18 "Release Notes: Other groups got same source like our, so maybe the video capture is same. We know E17 isn't out yet, but we promise you, we will release it asap, E17 is not out yet because of problems with our source." spørs hva som er problemet, er gidder ikke se episode 18 FØR episode 17 for å si det sånn... 5875677[/snapback] Det er sikkert ikkje episode 18 heller, sikkert bare noen fjortisser som har renamet eksempelvis episode 9 til episode 18... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 her er fra .nfo på E18 "Release Notes: Other groups got same source like our, so maybe the video capture is same. We know E17 isn't out yet, but we promise you, we will release it asap, E17 is not out yet because of problems with our source." spørs hva som er problemet, er gidder ikke se episode 18 FØR episode 17 for å si det sånn... 5875677[/snapback] Det er sikkert ikkje episode 18 heller, sikkert bare noen fjortisser som har renamet eksempelvis episode 9 til episode 18... 5878056[/snapback] Det er en del som har lastet ned episoden for å sjekke kvaliteten, og flere har postet screenshots, så jeg hadde vært forsiktig med slike utsagn. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 her er fra .nfo på E18 "Release Notes: Other groups got same source like our, so maybe the video capture is same. We know E17 isn't out yet, but we promise you, we will release it asap, E17 is not out yet because of problems with our source." spørs hva som er problemet, er gidder ikke se episode 18 FØR episode 17 for å si det sånn... 5875677[/snapback] Det er sikkert ikkje episode 18 heller, sikkert bare noen fjortisser som har renamet eksempelvis episode 9 til episode 18... 5878056[/snapback] Det er en del som har lastet ned episoden for å sjekke kvaliteten, og flere har postet screenshots, så jeg hadde vært forsiktig med slike utsagn. 5878065[/snapback] Gimme a linke baby Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Gimme a linke baby 5878370[/snapback] You got it! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Gimme a linke baby 5878370[/snapback] You got it! 5878385[/snapback] hmmm. det er ikkje ulovlig å linke til noen plasser der det kun er screenshots av episoden. trodde det var her på forumet eg... og eg vet det at det ikkje er lovlig å diskutere piratkopiering her... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Gimme a linke baby 5878370[/snapback] You got it! 5878385[/snapback] hmmm. det er ikkje ulovlig å linke til noen plasser der det kun er screenshots av episoden. trodde det var her på forumet eg... og eg vet det at det ikkje er lovlig å diskutere piratkopiering her... 5879211[/snapback] slapp av vegis...det er en helt ny episode. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det holder med 2 sesonger; 1 sesong innenfor fengselets vegger, og 1 utenfor. Skal iallefall følge med på resten av denne sesongen. Alt annet er uvisst. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Gimme a linke baby 5878370[/snapback] You got it! 5878385[/snapback] hmmm. det er ikkje ulovlig å linke til noen plasser der det kun er screenshots av episoden. trodde det var her på forumet eg... og eg vet det at det ikkje er lovlig å diskutere piratkopiering her... 5879211[/snapback] Slapp av, episoden ligger på de store torrent sidene, og falske linker ligger aldri lenge der. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Bare for å få litt klarhet i noe en del lurer på: NEI, de er ikke i fengslet i 5 sesonger til. Det kommer til å handle om hvordan de skal klare seg i verden etter å ha rømt (eller klarer de ikke å rømme? ). Skulle tatt seg ut om hver episode i 5 sesonger bare handlet om Lincoln på vei til stolen. Ellers får jeg bare si at Prisonbreak er den beste serien som går for tida. Lost er bæsj i forhold. punktum. Endret 7. april 2006 av galskapen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 http://www.nypost.com/entertainment/66222.htm "Season 1 was the prison break, and Season 2 will be the manhunt," series creator/executive producer Paul Scheuring told the Hollywood Reporter from New Mexico, where he is scouting locations for the show's second season. De bryter ut og visepresidenten ordner det slik at de blir ansett som terrorister. CTU blir satt på saken, og Jack Bauer drar på jakt. Han tyr til å torturere Michael Scofield sin tante sin halvbror sin beste venn for å finne ut at visepresidenten lyver. Han slår seg så sammen med Michael Scofield, etter å ha torturert Abruzzi litt, som for ordens skyld kun opplevde torturen som opphissende. For å hevne seg setter Abruzzi etter datteren til Jack, som i flukten setter seg fast i en bjørnefelle. Så kommer det en bjørn for å ete henne, men da dukker T-bag opp og tar barberbladet han gjemmer under tungen (mach 3 ultra sharp) og kutter strupen på bjørnen. Alle sammen stikker av i flyet til Abruzzi, som på mystisk vis styrter på en mystisk øy med underlig røyk og en gruppe mennesker som kler seg ut som huleboere og som kidnapper unger. En fyr med navnet Charlie blir den nye "lommevennen" til T-Bag. Imens oppdager Jack Bauer at det er en skjult atombombe ¨på øyen som skal brukes til å sprenge hele verden, han setter ut i jungelen for å stoppe terroren og nok en gang redde verden. Michael Scofield planlegger flukten fra øyen ved hjelp av tatoveringer på foten. Prison Break; The lost escape Kunne ikke dy meg.... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 ...For å hevne seg setter Abruzzi etter datteren til Jack, som i flukten setter seg fast i en bjørnefelle i styrtregn kun iført en trang, hvit skjorte... 5887755[/snapback] Kunne ikke dy meg. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå