Kubrick Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 For det første, jeg synes det er positivt at det kommer flere sesonger, forutsatt at det er god kvalitet på disse, noe ingen kan si noe om ennå. End of discussion. For det andre: helt enig med forrige her.. det ville blitt for dumt =/ da begynner vi jo helt på scratch igjen med personene i serien, pluss at vi +/- vet hva som kommer til å skje.. hva annet enn å bryte ut skulle vært temaet? :s 5808482[/snapback] Det hadde blitt veldig kjedelig om man kuttet serien etter michael og gjengen rømmer, det sier seg selv. Hva med reisen til Panama som det blir snakket om? Halvparten, om ikke mer, av det å rømme er jo "forsvinningsnummeret" på utsiden... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Serien vil nok få en liten annen vending. Husker at når det ble kjent at 24 skulle ha flere sesonger var det liksom helt uaktuelt, og folk skjønte ikke hvordan de skulle klare å lage flere spennende episoder. Det samme skjer her og folk tenker ikke på alle mulighetene et konsept som Prison Brake har. De kan f.eks endre navn på serien og følge hovedpersonene utenfor fengselet, de kan gå i den politiske retningen (dvs at de følger vise-presidenten osv) Hvis de klarer å henrette Lincoln kan de følge Michael sin kamp for å vise at broren var uskyldig (mens han er jaktet av politi osv grunnet at han rømte når Lincoln døde) Det er mye skaperne kan gjøre feil også, og det beste hadde nok vært om de ikke laget flere sesonger. Men oppi alt dette er det ikke selve serien og storyen som er viktig for skaperne, men pengene, og så lenge de ruller inn vil nok ikke serien tas av lufta. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Forslag til serie titler: Prison Brake(1) Country escape (2) USA escape (3) Earth escape (4) og sist men ikke minst: Universe escape (5) Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Du er 14 år? eller 5859405[/snapback] hehe, nei men virker muligens sånn satt bare å snakket om akkurat dette med noen kompiser og det virket faktisk ganske morsomt når vi snakket om det og brukte rett ordfall osv, men leste det nå og så at det ikke var så veldig bra... hehe Endret 3. april 2006 av ReSSaA Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg ser så lenge det er spennede. Etter det ser jeg på om jeg ikke har annet å gjøre. Jeg gir ihvertfall ikke opp bare fordi det kan hende det blir kjedelig i fremtiden. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvordan skal de klare å dra PB ut i 5 sesonger? De er jo fortsatt i sesong 1 jo.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvordan skal de klare å dra PB ut i 5 sesonger? De er jo fortsatt i sesong 1 jo.. 5863603[/snapback] Og de har allerede planlagt flere sesonger? Blir mere for meg å se da. Har ikke sett en eneste episode pga jobb Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvordan skal de klare å dra PB ut i 5 sesonger? De er jo fortsatt i sesong 1 jo.. 5863603[/snapback] Altså.. De kan for eksempel fortsette å lage episoder? Lenke til kommentar
Kubrick Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvordan skal de klare å dra PB ut i 5 sesonger? De er jo fortsatt i sesong 1 jo.. 5863603[/snapback] Altså.. De kan for eksempel fortsette å lage episoder? 5863627[/snapback] Exactly! Jeg tror ikke forfatterne av Prison Break har hatt problemer med å skrive flere sesonger. Dette er jo tross alt folk som blir betalt for å sitte å finne på nye plot-twists hele tida. Se bare på hva "the hatch" har gjort for lost, det har vært en episodespiser det! Nå gjenstår det bare å se om kvaliteten holder... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvordan skal de klare å dra PB ut i 5 sesonger? De er jo fortsatt i sesong 1 jo.. 5863603[/snapback] Altså.. De kan for eksempel fortsette å lage episoder? 5863627[/snapback] Morsom du er.. Er nok mulig å dra ut, men vil de virkelig ødelegge hele serien og ryktet sitt? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ingen som så spesialen med intervjuet med Peter Stormare? Han sa først noe om at han ikke ville røpe hva som skjer videre, så plumpet han ut med hva som for meg virket som ganske vital informasjon ihvertfall.. Ut fra hva han sa, virker det for meg som de slipper opp for gode idéer og bare vil strekke serien ut i lengden p.g.a. de gode pengene som ligger i den. Ikke noe galt i det, så lenge underholdningsnivået holder seg oppe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvordan skal de klare å dra PB ut i 5 sesonger? De er jo fortsatt i sesong 1 jo.. 5863603[/snapback] Altså.. De kan for eksempel fortsette å lage episoder? 5863627[/snapback] Morsom du er.. Er nok mulig å dra ut, men vil de virkelig ødelegge hele serien og ryktet sitt? 5866248[/snapback] Om de VIL ødelegge serien? Neppe, det er nok derfor de har flinke manusforfattere. Det finnes nok av serier som klarte seg mer enn 1-2 sesonger uten å suge, vi må ikke bruke Lost som eksempel. Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Det er viktig å huske på at det først og fremst er seerne som bestemmer hvor mange sesonger som kommer i en serie. Hvis Prison Break får mye lavere seertall i sesong 2, så er det mulig at de kuttter ut flere sesonger. Så lenge TV selskapene får mange seere (som gir penger), så fortsetter dem serien helt til manusforfatterne er tomme for ideer. Endret 4. april 2006 av 50_Øre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg sluttet å se på lost så fort jeg fant ut at det skulle være 5 sesonger Samme gjelder prison break, hvis dette stemmer 5805547[/snapback] Eg ser overhodet ingen logikk i det der? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg sluttet å se på lost så fort jeg fant ut at det skulle være 5 sesonger Samme gjelder prison break, hvis dette stemmer 5805547[/snapback] Eg ser overhodet ingen logikk i det der? 5869136[/snapback] Jeg fatter ærlig talt ikke at folk ikke kan forstå det?! Om du synes mine underholdnings-verdier er logiske eller ei, bryr meg svært lite. Jeg antar at du har lest det som står nedover også, så jeg kan ikke annet enn å la deg sitte å klø deg i hodet, uvitende om at enkelte kanskje ser på ting litt annerledes enn deg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg sluttet å se på lost så fort jeg fant ut at det skulle være 5 sesonger Samme gjelder prison break, hvis dette stemmer 5805547[/snapback] Eg ser overhodet ingen logikk i det der? 5869136[/snapback] Du er ikke den eneste som ikke gjør det Mala. Menmen. Ikke vi som taper noe på det, heldigvis. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg sluttet å se på lost så fort jeg fant ut at det skulle være 5 sesonger Samme gjelder prison break, hvis dette stemmer 5805547[/snapback] Eg ser overhodet ingen logikk i det der? 5869136[/snapback] Jeg fatter ærlig talt ikke at folk ikke kan forstå det?! Om du synes mine underholdnings-verdier er logiske eller ei, bryr meg svært lite. Jeg antar at du har lest det som står nedover også, så jeg kan ikke annet enn å la deg sitte å klø deg i hodet, uvitende om at enkelte kanskje ser på ting litt annerledes enn deg. 5869516[/snapback] Jepp det har eg du,eg bare kommer med min mening om basert utifra din avgjørelse å slutte å se på en serie fordi det kommer flere sesonger,ikkje stemmer overns med min fårståelse. Det eg skal er å klø meg i huet over ting som skjer i lost og PB,og ikkje denne diskusjonen ihvertfall Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jepp det har eg du,eg bare kommer med min mening om basert utifra din avgjørelse å slutte å se på en serie fordi det kommer flere sesonger,ikkje stemmer overns med min fårståelse. Det eg skal er å klø meg i huet over ting som skjer i lost og PB,og ikkje denne diskusjonen ihvertfall 5870366[/snapback] Neimen ærlig talt, dersom en skal kommentere noe hver gang det strider imot ens egen logikk i slike subjektive saker, så tror jeg det ville det blitt dårlig stemning her. Det er fint for deg at du fortsatt koser deg med lost, men du må akseptere at andre ikke har samme mening(er) om den saken. Jeg har sagt min mening om saken, om du er så trangsynt at du ikke forstår mitt synspunkt så får det bare være. Jeg har iallefall lagt ballen død (igjen). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Herregud da mann, dette er da et forum der en kan kommentere andres innlegg og diskutere. Du har lagt fram korfor du syns ka du syns, og eg aksepterer det. Det sa eg i forrige innlegg. Men nok om dette. Trangsynhet er en kjedelig ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå