Gå til innhold

Skal Prison Break ha 5 sesonger ?

Anbefalte innlegg

Så la være å se på da, alle dere som tydeligvis misliker disse seriene så sterkt. Jeg skal hvertfall fortsette å kose meg med dem, for Lost er fortsatt veldig spennende selv om det er episoder som er mer "fillers", og Prison Break er like spennende hver eneste episode.

5806118[/snapback]

Ja. Jeg er enig at Prison Break fremdeles er spennede. Men vi snakker om 5 sesonger. Det kan nok bli ganske mye møkk, tror jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah. Fanboys. Gotta love them.

5 sesonger, faen heller... Med en sånn serie, der man venter på en AVSLUTNING (Prison Break har det å komme seg ut, Lost har det å komme seg vekk) forlater seerne serien når det ikke skjer noe mer i retning av en løsning av hovedmålet i serien.

Lenke til kommentar
Så la være å se på da, alle dere som tydeligvis misliker disse seriene så sterkt. Jeg skal hvertfall fortsette å kose meg med dem, for Lost er fortsatt veldig spennende selv om det er episoder som er mer "fillers", og Prison Break er like spennende hver eneste episode.

5806118[/snapback]

Eh, hva er det du egentlig prøver å få frem med innleggene dine? Ja, jeg lar være å se på. Og nei, jeg misslikte ikke disse seriene i utgangspunktet, men jeg synes det er synd at de ødelegger serien ved å dra den ut i det uendelige. Fint at du koser deg med dem, men ikke kom å si at det er latterlig at andre ikke gjør det!

5806185[/snapback]

Men da er jo alle fornøyd da. Hva skriker du for da? Er hvertfall tydelig at du fortsatt er engasjert i disse seriene.

Lenke til kommentar
I denne tråden så synes jeg det.

5806596[/snapback]

Ah, det er fint å bli såpass godt lagt merke til at man setter alle andres klaging og sutring i skyggen. :D

Står forøvrig på mitt om at jeg syns denne sutringa deres er tåpelig. Spesielt angående Prison Break, som i mine øyne ikke har tapt seg i det hele tatt på noen som helst måte.

En ting er at dere er misfornøyd fordi det kanskje kommer flere sesonger, men å slutte å se på en kjempebra serie bare fordi dere TROR den kommer til å bli dårlig, det er jo ganske teit, eller hva? :roll:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Hvorfor bestemme seg på forhånd at man ikke skal se på en serie? Prinsippsak? Det var da svært merkelige prinsipper dere har.

Jeg fortsetter å se Prison Break så lenge det er underholdende. Jeg sluttet ikke å se på Lost fordi de ikke kom seg av øyen, men fordi episodene kjedet meg. Hvis det skjer med Prison Break, da slutter jeg å se på, men jeg har ikke tenkt å boikotte den i protest mot at produsentene forstår "supply & demand".

Lenke til kommentar

Lord, noe sånt. De kommer til Mexico, blir arrestert, Michael får dødsdom. Lincoln må bryte ham ut, de blir etterlyst gjennom Interpol, arrestert, bryter ut igjen, og sånn holder det på, før de til slutt ender opp på Guantanamo Bay, som de rømmer fra, og svømmer til sikkerhet før de setter kursen mot Bolivia der de dyrker sin egen hasj og røyker seg stein hver kveld.

:fun:

... og Veronica får barn med L.J.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

syns pb fortsatt er like fett jeg :D 5 sesonger kan selvfølgelig bli mye, og jeg tror nok det er tilfelle her.. heller satse på 2 sesonger, så får vi ta det derfra , vi som seere.. tror nok de bør lodde interessen for en evt sesong 3 før de begir seg ut på det.. tror kanskje de begir seg ut på litt tynn is der :hmm:

Lenke til kommentar

Ingen som har tenkt på at det kanskje ikke er den samme historien som vil fortsette i 5 sessonger? Se på feks 24, der klarer de jo målet sit hver sessong, og en ny historie begynner neste sessong. Sier ikke at jeg liker denne metoden, og hadde det vært opp til meg skulle de sluttet etter 1 sessong, men vist de først skal melke PB, så ville et sånt system vært bedre enn at de er i det samme fengeselet med det samme målet i 5 sessonger.

Lenke til kommentar
Ingen som har tenkt på at det kanskje ikke er den samme historien som vil fortsette i 5 sessonger? Se på feks 24, der klarer de jo målet sit hver sessong, og en ny historie begynner neste sessong. Sier ikke at jeg liker denne metoden, og hadde det vært opp til meg skulle de sluttet etter 1 sessong, men vist de først skal melke PB, så ville et sånt system vært bedre enn at de er i det samme fengeselet med det samme målet i 5 sessonger.

5808189[/snapback]

Det kan godt hende, men det ville jeg syntes var veldig synd. Burrows slipper ut sammen med resten av kameratene vi har blitt kjent med. Så kommer en ny sesong med nye karakterer.. Jeg synes det ville blitt litt kjipt..

Lenke til kommentar

5806596[/snapback]

Ah, det er fint å bli såpass godt lagt merke til at man setter alle andres klaging og sutring i skyggen. :D

Står forøvrig på mitt om at jeg syns denne sutringa deres er tåpelig. Spesielt angående Prison Break, som i mine øyne ikke har tapt seg i det hele tatt på noen som helst måte.

En ting er at dere er misfornøyd fordi det kanskje kommer flere sesonger, men å slutte å se på en kjempebra serie bare fordi dere TROR den kommer til å bli dårlig, det er jo ganske teit, eller hva? :roll:

5806607[/snapback]

Altså. Hvorfor skal du avgjøre hva som er teit og latterlig ? Hvis folk vil slutte å se på en serie fordi det skal komme yttligerere 60 episoder, er vel egentlig ikke veldig rart ?

Lenke til kommentar

5806596[/snapback]

5806607[/snapback]

Altså. Hvorfor skal du avgjøre hva som er teit og latterlig ? Hvis folk vil slutte å se på en serie fordi det skal komme yttligerere 60 episoder, er vel egentlig ikke veldig rart ?

5808490[/snapback]

Jeg avgjør ingenting, jeg sier bare hva jeg mener. Og jeg syns det er teit å slutte å se på en serie fordi den kan komme til å BLI dårlig, selv om den er helt super nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...