staljin1 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei, Har installert WinXP med integrert SP1 og np kan jeg ikke fjerne Messinger. Har prøvd å avinstallere den via "Leg til Fjern" og det fungerte ikke. Har også prøvd å redigere SYSOC.INF file og det gikk heller ikke. Dritten kommer hele tiden tilbake. Hva kan jeg gjøre? Takker. Staljin Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Messing får du kjøpt hos skraphandleren Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 13:57, skrev Shrike:Messing får du kjøpt hos skraphandleren ¨ Forsøk på å være morsom? sånne kommentarer kan du vel spare deg for? For å fjerne messenger i xp trykker du start -> run og paster denne teksten: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove trykk så enter og vips er messenger ute av verden :smile: Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hvis du har XP Pro kan du bruke et prog som følger med som heter gpedit. Søk etter det så finner du det. Her kan du fjerne deaktivere messenger og stille inn masse forskjellig uten å fucke opp maskinen! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hvis du bruker Outlock Ekspress så starter den automatisk der også. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hallooo ;P Noen som har prøvd XP-Antispy ;P Kanskje det fungerer. Det er programmet jeg starter først etter hver XP installasjon http://www.xpantispy.de Prøv det da vel, fungerte alltid, ihvertfall FØR "service pack 1"... MVH kjello2 Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 jeg bare renamer msmsgs.exe, jeg... har ikke merka noen problemer ennå... Lenke til kommentar
SyntaxError Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Bruk XP-antipsy, som det blir sakt over her. Funker fint på XP SP1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 14:25, skrev Dikky:For å fjerne messenger i xp trykker du start -> run og paster denne teksten: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove trykk så enter og vips er messenger ute av verden :smile: takker og bukker. :smile: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 ehhhh Hva med å gå inn i programmet, gå på options og velge disable. ?!? Den enkleste og mest opplagte løsningen er den de fleste folk glemmer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 synd det ikke fungerer da, samme med "disable automatic warning when recieving e-mail". den fungerte aldri heller! ms messenger starta alltid(!) da jeg starta outlook express, takk gud for den kommandoen som fjerna messenger helt! den kommandoen skrives ned i text fil, brennes i triplikat, 1 ved siden av PC'en, en i brannsikker safe, og en gravd ned i hagen, just in case :wink: Lenke til kommentar
ilex Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 redigere sysoc.inf fila og uninstalle etterpå fungerte utmerket for meg. (ja etter SP1). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå