atomera Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei sann, nå trenger jeg virkelig hjelp her folkens.. Har nettopp kjøpt meg ny pc, formaterte igår kveld og la inn tre drivere som følger med til hovedkortet... og så restarta jeg, da henger den seg under oppstarting (der det Står windows xp, og sånn) Det har den gjort to ganger... Hva kan være feil.. Fåre jeg formaterte bare prøvde jeg å legge inn drivrene for å se jeg merka noe foskjell, da starta den opp og alt etter jeg hadde lagt inn dem drivrene, men nå vil den ikke i hele tatt, kan noen plizz hjelpe meg med hva feilen kan være?? Hovedkortet jeg har er MSN P4N Sli Disse drivrene legger jeg inn: NVIDIA SMBus Driver NVIDIA Ethernet Driver NVIDIA IDE Driver Får lagt dem inn og sånn, men så skal jeg restarte når jeg har lagt dem inn, og da får jeg ikke starta den opp igjen, da må jeg bare formatere... Håper på positivt og fort svar Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 har ud prøvde å starte i sikkerhets modus? da starter du windows uten bruk av det absolutt nødvendige. dette gjøres emd å trykke F8 etter bios før windows screenen Lenke til kommentar
atomera Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Nå har jeg prøvd å legge inn en og en driver, får lagt inn både SMBus driver, og Ethernet Driveren, men når jeg kommer til IDE driveren så henger den seg bare under oppstart, så jeg må formatere igjen.. Hva er IDE driveren til?? Hva er det for en driver?? Og hvorfor funka den før jeg formaterte? Endret 24. mars 2006 av atomera Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Nå har jeg prøvd å legge inn en og en driver, får lagt inn både SMBus driver, og Ethernet Driveren, men når jeg kommer til IDE driveren så henger den seg bare under oppstart, så jeg må formatere igjen.. Hva er IDE driveren til?? Hva er det for en driver?? Og hvorfor funka den før jeg formaterte? 5805257[/snapback] standard svaret på hva den gjør må jo være noe sånt som den optimaliserer samarbeidet og overføringshastigheter over ide busen eller noe sånt. denne skal ikke være nødvendig da dette skal ligge integrert i xp installasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå