worthy Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Noen rapporterte en fire år gammel post jeg posta og herr B|Real kom og bumpa den med tre-ords regelen. Synes det var smålig humoristisk da jeg så det. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Er ikke dette mere et gullkorn? Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hahaha, burde vel nesten vært "3-års-regelen" Lenke til kommentar
worthy Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Er ikke dette mere et gullkorn? 5805172[/snapback] Nja.. Er ikke helt sikker på om det er så morsomt.. Men litt humor er det gitt, kanskje modsa skal lære seg å sjekke når postene har blitt posta? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Tror ikke 3-ords-regelen var innført på den tiden den posten ble skrevet. Eller hva? Lenke til kommentar
worthy Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Husker desverre ikke. Men det var hvertfall ikke så mye regler som det er nå (Hvertfall som ble følgt opp av modsa anyways ) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Treords-regelen fantes ikke da, nei. Den ble vel tatt opp i fjor eller forfjor (om jeg ikke blander med fjortentegns-regelen). Og moderatorene har kanskje en såpass monoton jobb at de ikke sjekker datoene, hvem vet Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Alltid noko som synes det er veldig morrosamt å sende inn rapporter på eldgamle tråder for å få dei stengt. Nokon som har "litt" lite å gjere på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå