mastiempo Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Memory dimms are out of rev. Hva betyr dette? Pcen fungerer fint selv om denne meldingen kommer opp i oppstarten. Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 er ikke glup så jeg må bare svare vet ikke Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Har du flere minnebrikker, men av forskjellig type? Vet det kan dukke opp sånne feilmeldinger på Dell-PC'er. kan det stemme at du har noen brikker som er ECC og noen som ikke er det? Slå evt. av ECC i BIOS. Ellers vet jeg da f...:smile: Lenke til kommentar
mastiempo Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Du har rett, det er en DELL og jeg har trolig foskjellige brikker. Lenke til kommentar
OBF Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Kanskje du har brukt noen gamle DIMM's? Feks 66 MHz? Sjekk: http://support.ap.dell.com/docs/systems/de...mt/messages.htm [ Denne Melding var redigert av: OBF på 2002-09-25 13:48 ] Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Kanskje minnemodulen er av en for gammel revisjon for at hovedkortet skal godkjenne den? Det er sånn på alle hovedkort for 200MHz DDR-ram (DDR400, PC3200) Kun noen minnemduler er "godkjente" for bruk med akkurat det kortet. Sjekk produsentens sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå