Marvil Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Hei, Noen som vet om dette lar seg gjøre..? Dvs synkronisere kalenderen på mobilen med kalenderen i Outlook, og omvendt.. Ved hjelp av PC Sync-programmet til Samsung klarer jeg å synkronisere Tasks, men vanlige kalenderoppgaver blir ikke oppdatert.. Noen ide..? I PC Sync-programmet står det Outlook 98-2002, mens jeg har 2003. Kan dette ha noe å si (siden den klarer Tasks og kontaktlista)..? Endret 25. mars 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Bump.. Endra litt på teksten, nå gjelder det Outlook, ikke Thunderbird. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Har en kompis som har denne telefonen og han syncer sin mot outlook. Det er det som er viktigst for han når det gjelder mobiler. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Kan du spørre om han får synka hele kalenderen, og hva slags programvare han bruker til dette (og evt hvilken versjon av Outlook han har)..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Har lest om flere som har samma problem, men sliter med å finne noe løsning.. Prøvde noe Mobile Master-greier, men den finner ikke telefonen min via BT.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå