Gå til innhold

Ny pc i gammelt kabinett - er det mulig?

Anbefalte innlegg

Jeg har et gammelt fujitsu kabinett med plass til et ATX-kort og en 250w strømforsyning. Kan jeg kjøpe et nytt atx hovedkort, prosessor og ram og stappe inn i mitt gamle kabinett eller må jeg bytte ut kabinettet også? Jeg har ikke særlig greie på slike ting, så mulig dette er et kjempeteit spørsmål ::

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal vel eigentlig ikkje bli noko problem. Eg har iallefall satt inn både skjermkort og ram i mitt Fujitsu kabinett. (Scaleo 600).  :)

5804857[/snapback]

Tjaa ? Hvis han har en M-ATX kab. så får man ikke et ATX kort inn uten å sage vekk noen PCI-porter.. ;)

Lenke til kommentar
Det skal vel eigentlig ikkje bli noko problem. Eg har iallefall satt inn både skjermkort og ram i mitt Fujitsu kabinett. (Scaleo 600).  :)

5804857[/snapback]

Tjaa ? Hvis han har en M-ATX kab. så får man ikke et ATX kort inn uten å sage vekk noen PCI-porter.. ;)

5804876[/snapback]

Heh, han i dette tilfellet er en hun, men poenget er mer at jeg kan bruke det gamle kabinettet om igjen hvis jeg bare kjøper hovedkort av riktig størrelse...

Tusen takk!

Lenke til kommentar

5804857[/snapback]

5804876[/snapback]

Heh, han i dette tilfellet er en hun, men poenget er mer at jeg kan bruke det gamle kabinettet om igjen hvis jeg bare kjøper hovedkort av riktig størrelse...

Tusen takk!

5805039[/snapback]

Skulle gå greit det hvis I/O bakplaten passer til kab.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...