Gå til innhold

800.000 utenfor normalt arbeidsliv.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det vil jeg ikke si. Sosialister er ofte preget av at de elsker å sløse med andres penger, og de elsker å fortelle andre hvordan de skal leve sine egne liv.

5814545[/snapback]

Jeg synes det er urettferdig overfor de menneskene det gjelder å si at de motiveres av et ønske om å sløse med andres penger eller et ønske om å fortelle andre hvordan de skal leve sine egne liv. Det er da bare rimelig å anta at de, som de fleste andre, motiveres av et ønske om å skape et bedre samfunn for alle.

Lenke til kommentar
Sosialistene ønsker ikke samarbeid, men tvang.

Når det gjelder omfordeling av verdier har jeg allerede påpekt at det ikke er «tvang» eller «tyveri». Rimelige samarbeidsbetingelser som oppnås gjennom konsensus er ikke «tvang».

Endret av Nonzchi
Lenke til kommentar
Jeg synes det er urettferdig overfor de menneskene det gjelder å si at de motiveres av et ønske om å sløse med andres penger eller et ønske om å fortelle andre hvordan de skal leve sine egne liv. Det er da bare rimelig å anta at de, som de fleste andre, motiveres av et ønske om å skape et bedre samfunn for alle.

5815683[/snapback]

Motivet er som oftest nogenlunde det samme over hele fjøla, men her kommenterte han vel heller hvilke måter man kommer seg mot målet fra forskjellige synspunkter, og hvor glad man er i dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...