Gromle Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ja okei. Skal sjekke ut det. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Nice! Kan noen laste opp bilder av andre (fullt møblerte) hjem? Det hadde blitt mye lettere med tanke på hva man skal velge... Edit: Er ditt hus fullt utstyrt? I så fall kan jeg laste opp bilder til The Unofficial Elder Scrolls Pages, så får alle se hvordan det ser ut! 5947852[/snapback] Tror jeg har kjøpt alle kåkene nå bortsett fra den dyreste i Skingrad.. Favoritten så langt er definitivt Arborwatch i Chorrol. Får se om jeg gidder å mekke sammen noen screens av de andre husene. Tror jeg venter litt og ser om noen andre tar jobben! Huset er fullt utstyrt + litt til.. Har lasta ned et par hendige mods som gjør at jeg kan kjøpe displaycases og belysning, samt plassere bøker i bokhyller. Tror jeg linka til de tidligere i tråden.. Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 ditt hus hadde så faens mange display chasees i forhold til det store i skingrad.... Går an å laste ned en mod som gjør at man kjøpe displaycases. Linka til den tidligere i tråden.. Men går det an å selge møbler?? 5949664[/snapback] Tror ikke det desverre. Har man først kjøpt noe så er man stuck med det. Men er ikke store heksekunsten å bruke TES Construction Set til å fjerne ting man ikke vil ha da. Er bare å gå inn på de ulike "møbelpakkene" og fjerne items man ikke vil ha (tror jeg, har ikke prøvd det selv..) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Huset er fullt utstyrt + litt til.. Har lasta ned et par hendige mods som gjør at jeg kan kjøpe displaycases og belysning, samt plassere bøker i bokhyller. 5952823[/snapback] Hmm, da røk jo mye av hensikten med å laste opp bildene... Folk vil vel gjerne se hvordan det ser ut uten mods. Jaja, jeg legger til en liten notis om det, så går det vel bra. Lenke til kommentar
Kripos Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Oppi Bruma (by nord i landet, er kjempefin, synes jeg) er det et hus til salgs for 10 000 gull... Tror nok det er der jeg skal bo 5806925[/snapback] kan jeg bo sammen med deg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå