MiSP Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Møbler i anvil huset får man automatisk når man gjør ferdig "where the spirits have lease" questene. Kan ikke kjøpe noe mer såvidt jeg vet. 5934387[/snapback] Oh well, da kjøper jeg heller et annet hus. Det i Anvil var ikke så fint... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det i Chorrol er lekkert! Men det koster jo litt... Geir Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har huset i waterfront og i skingard. skingard huset va helt tomt da jeg fikk det så det gikk av nesten 50k på møbler :/ er blitt fint tho.. har lagt våpen og items i displaycasene osv. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har huset i waterfront og i skingard. skingard huset va helt tomt da jeg fikk det så det gikk av nesten 50k på møbler :/ 5938224[/snapback] Hvor får man så mange penger fra? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Konsollen kanskje... Hvis man bryr seg om penger er det nok av ting å selge for gode penger hvis man er litt oppe i level. Jeg var inne i en liten borg nå nettopp, og der hadde fiendene stash på seg for 15000. (Rustninger, sverd og økser.) Det blir mye løping frem og tilbake til utgangen med det, men det blir fort penger. Geir Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Apropos $$, finnes det noen merchants med mer enn 1200 "kroner"? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 guildmasters chest i fighters guild er helt trygg, krever at du er guildmaster for å buke den da men Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg har huset i waterfront og i skingard. skingard huset va helt tomt da jeg fikk det så det gikk av nesten 50k på møbler :/ 5938224[/snapback] Hvor får man så mange penger fra? 5938307[/snapback] brukte ikke cheats men det gikk med mange items som måtte selges for å få råd Bla full Imperial Dragon Armor og en haug med Arrow of cleansing (verdi 116 pr pil) skal dog kjøpe tilbake armoren når jeg får råd.. EDIT: de 25k som skulle til for å få huset var hardt oppsparte penger! (dvs 200 her + 300 der) men var vertd det da Endret 17. april 2006 av SWAT dude... Lenke til kommentar
Trazzer Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Er det ingen som har bilder? Lenke til kommentar
Longman Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jeg har oxo huset i Skingrad... har masse stash i huset men i dag da jeg kom ut fra huset sto d ei dame utenfor huset, da jeg pratet med henne tilbøy hus seg til å være hushjelp . så når jeg vill ha noe å drikke så kommer hun med en øl til meg skulle gjerne ha tatt noen bilder men kan ikke å ta screenshoot, eller hvordan man får det til. Jeg vet at det var noe man måtte forandre på men jeg vet ikke hva :S Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 En bunch med screens fra kåken min i Chorrol. Er fortsatt litt upersonlig syns jeg; må fylle opp med mere dilldall og ikke bare våpen og armor.. Men kan jo ikke la det bli Elder Scrolls: The Sims heller da! Utenfra: Inngangsparti: Bibliotek/Spisestue: Trappeoppgang: Suite: Seng: (Enkelte liker å sove med en pistol under puta, jeg foretrekker å ligge omringet av skarpe gjenstander!) Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 skulle gjerne ha tatt noen bilder men kan ikke å ta screenshoot,eller hvordan man får det til. Jeg vet at det var noe man måtte forandre på men jeg vet ikke hva :S 5944306[/snapback] Du må først finne Oblivion.ini fila i My Documents\My Games\Oblivion. Deretter må du finne fram til bAllowScreenShot-variabelen og sette denne til 1 og lagre. Deretter så er det bare å knipse i vei med PrintScreen-knappen. Bildene blir lagret i Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion-mappen i BMP-format (noe som forøvrig er et temmelig keitete format; prøv å få lagret bildene dine i JPG-format før du eventuelt poster de på nettet.) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) En bunch med screens fra kåken min i Chorrol. Er fortsatt litt upersonlig syns jeg; må fylle opp med mere dilldall og ikke bare våpen og armor.. Men kan jo ikke la det bli Elder Scrolls: The Sims heller da! (masse bilder) 5946548[/snapback] Nice! Kan noen laste opp bilder av andre (fullt møblerte) hjem? Det hadde blitt mye lettere med tanke på hva man skal velge... Edit: Er ditt hus fullt utstyrt? I så fall kan jeg laste opp bilder til The Unofficial Elder Scrolls Pages, så får alle se hvordan det ser ut! Endret 19. april 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Longman Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 ditt hus hadde så faens mange display chasees i forhold til det store i skingrad.... Men går det an å selge møbler?? Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Liker Skingrad veldig godt så jeg kjøpte det dyre huset der. Fint hus. Har til og med fått meg tjener . Lenke til kommentar
Veni Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) TJENER! ! hvordan får man seg det? edit: sorry gjorde noen feil Endret 19. april 2006 av loyd-loyd Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Helping_Hands Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hvem må man snakke for å kjøpe den rønna i Waterfront? Har vært så lite i imperial city så har ikke funnet rette vedkommende enda, og gidder ikke lete... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 For å kjøpe rønna må du snakke med dama i "Office of Imperial Commerce" i Market District i Imperial City trur eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå