Dinsdale Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Man kan jo handle forskjellige hus og innrede disse. Er det noen som har gjort dette, og hvordan fungerer det? Er det verdt det eller er det bare en gimmick man angrer på å ha brukt masse penger på? Man skulle kunne okkupert vøttø, det hadde vært kult. Blitz i Oblivion liksom... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Man kan jo handle forskjellige hus og innrede disse. Er det noen som har gjort dette, og hvordan fungerer det? Er det verdt det eller er det bare en gimmick man angrer på å ha brukt masse penger på? Man skulle kunne okkupert vøttø, det hadde vært kult. Blitz i Oblivion liksom... 5804702[/snapback] Er i en av de byen i nord det er en et hus for salgs...så det når jeg gjorde et quest for Dark brotherhood. Vet dog ikke hvordan man kjøper det. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg kjenner en som har forhåndsbestilt Oblivion. Vet ikke om han har fått det enda. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg kjenner en som har forhåndsbestilt Oblivion. Vet ikke om han har fått det enda. 5804739[/snapback] Feil tråd Men kult at du kjenner en som har gjor det :!: Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kan være lurt å kjøpe seg et hus til trygg oppbevaring av ting, men også for rollespill-feelingen sin skyld. Altså at man føler man blir en større del av samfunnet ved å eie et hus enn ved å bare gå rundt på måfå for å finne steder å f.eks. sove. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kan være lurt å kjøpe seg et hus til trygg oppbevaring av ting, men også for rollespill-feelingen sin skyld. Altså at man føler man blir en større del av samfunnet ved å eie et hus enn ved å bare gå rundt på måfå for å finne steder å f.eks. sove. 5804793[/snapback] Kan noen robbe huset ditt? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Nei. NPC'er kan ikke stjele ting fra deg. Samme om du legger det på bakken, eller oppbevarer det i huset ditt. Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Nei. NPC'er kan ikke stjele ting fra deg. Samme om du legger det på bakken, eller oppbevarer det i huset ditt. 5804845[/snapback] Ok, det var dårlig. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Nei. NPC'er kan ikke stjele ting fra deg. Samme om du legger det på bakken, eller oppbevarer det i huset ditt. 5804845[/snapback] Tenkte mer på at det lettere å finne igjen ting når man har alt samlet i et hus enn når man slanger ting i tilfeldige bygninger, eller på bakken ute. Kanskje bare jeg som begynner å bli senil men... Endret 24. mars 2006 av FloppyDisk Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 I manualen fortelles det man ikke må legge fra seg ting for noen kan stjele det. I en tråd her forteller noen om at hesten hans ble stjålet. Om hesten var stjålet i utgangspunktet vet jeg ikke. Men man kan bli frastjålet ting Containers kalles det, kister, tønner, sekker++. Der må man ikke legge fra seg ting da det ikke er sikkert de er der når man kommer tilbake. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kan man ikke bare drepe en fyr i et fint hus og ta over det da, slipper å bruke penger. Og en manns død kan vel samvittigheten din tåle Skal Ivertfall jeg. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Så bra at de har ta tilbake dette fra Daggerfall. Hvis de bruke samma system som i Daggerfall, så kjøpes huset hos banken. Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Tror Npc'er kan stjele ting? De kan jo ta mat, eller er det bare tull? Hørte om en spill tester for ei stund siden som plutselig fikk masse sultne folk etter seg i en by. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ok, jeg er litt.. Ja..Starter man quest ved å høre å snakke med folk?? Det stod istad (da HAGLA istad): New Quest: FIn ditt, and find datt.. Har det da kommet opp et merke på kartet mitt?? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det er riktig at NPC'er kan stjele ting, men de kan ikke stjele noe fra deg. Hadde jo vært utrolig kjipt om du la f.eks amulet of kings (som er essensielt med mainquesten) igjen i huset ditt, og når du kom tilbake var det stjålet. Hadde ikke blitt lett å finne det igjen ihverfall. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Litt sånn offtopic men var jo sånn i Fallout-serien, der kan ting man legger igjen bli frastjålet. håpløst når ting man må ha for å fullføre en quest blir stjålet. Endret 24. mars 2006 av Armitage2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Daim.. viste ikke at man kunne kjøpe hus engang.. har bare spilt det i sånn 15 minutter da.. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg gikk i ei sjappe i den store, første byen, og der spurte ei kjerring om jeg ville kjøpe hus. Kosta bare 2000 cash. Jeg hadde vel ca. 5-6000 etter å ha "runda" arenaen på ca 1-2 in-game dager. Men forstod jeg kjerringa rett, så anbefalte hun vist ikke huset så altfor mye.. btw, kjøpte aldri huset, men lurer på om jeg skal prøve nå..? Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Som jeg har sagt, ta heller å stjel et hus, er så mye lettere! Ville jeg gjort iallefall! Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Oppi Bruma (by nord i landet, er kjempefin, synes jeg) er det et hus til salgs for 10 000 gull... Tror nok det er der jeg skal bo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå