Dec Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 MS har offisielt uttalt (tror det var på eurogamer.net jeg så det) at det vil komme en oppgradering som blant annet vil sørge for at man kan laste ned fra marketplace i bakgrunnen og boote rett inn i dashboard ved oppstart med disc stående i maskina. Supre greier dette, men selv håper jeg for guds skyld at de også ordner en valgmulighet for å fjerne den jæ... pling lyden hver gang man trykker på kontrollern for å utføre noe! Fatal greie spør du meg. Den legger jo seg til og med oppå musikk hvis man trykker samtidig ved avspilling... Details men viktig allikevel. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Bra! Har savnet det med og laste i bakgrunnen Og kome til dashbord ved opstrt er og en bra ting Er det noen dato for når denne opdateringa komer? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 det har ikke komet noen offisiell dato på når denne kommer. Dette er forsåvidt gammelt nytt og MS jobber fortsatt på denne patchen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Synes ikke plinge-lyden på selections er så irriterende, men det å kunne slå av autorun og laste ned mens man gjør andre ting er flott. Eneste jeg ønsker meg da er en kb/sec counter og ETA på downloads. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 har du et spill inni x360 og vil ikke starte det, kanskje bare sjekke etter en ny demo eller noe, så bare trykker du på Media center knappen på fjernkontrollen voila, spillet starter ikke Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 eller så kan du bare åpne dvd-skuffen:) pleier jeg å gjøre...For de som ikke har Remote kontrolleren kan gjøre dette. Må teste media knappen etterpå Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) eller så kan du bare åpne dvd-skuffen:) pleier jeg å gjøre...For de som ikke har Remote kontrolleren kan gjøre dette. Må teste media knappen etterpå 5805880[/snapback] åpne den ja, sjekke og sette den inn igjen, da starter spillet jeg har aldri skrudd av x360 med et spill surrende , bruker alltid gå inn i dash først, så dvd'en slutter spinne. hører da at den rolig slutter spinne saktere til den helt stopper kan da ikke være godt for dvd'en at den raskt stopper helt + det er mye bedre å sitte i godstolen, trådløst og sjekke om det har kommet nye demoer, uten å rikke rumpa Endret 24. mars 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 skulle ønske at denne updaten vil kunne gjøre det mulig å hake av downloads slik at de laster ned etter tur og orden så du slipper å manuelt sette på nedlastinger av flere demoer Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 det var jo egentlig en GENIAL tanke da! Det er jeg helt enig med deg i at det burde vert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå