Gå til innhold

Rykter om N serie fra Nokia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stilig! Mener jeg har sett bilder av det som kan være N93 før :hmm:

5805745[/snapback]

Ja, det er ikke noe nytt. Bilder av den kom vel i januar, om jeg ikke husker helt feil.

5805930[/snapback]

Enig de bildene har vært lekket siden januar

tror jeg hvertfall av den N93 mobilen.

Edit!

Dukket faktisk opp i november 2005

http://forum2.mobile-review.com/showthread...6&highlight=N93

Endret av adilr82
Lenke til kommentar

Nokia burde holde helt kjeft om hva slags mobiler de driver med og nykommlinger de har tenkt å levere.

Helt siden sommer 05 har jeg venta på N91, og har ringt flere forhandlere og Nokia Norge selv. Nokia sier, hør med dine lokale forhandlere, og forhandlerene har sagt hele tiden "kommer i neste kvartal".

Telefonen er jo utdatert før den treffer markede med en skamhøy pris. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hmm, vet ikke helt hva jeg skal si. Designet imponerte ikke helt meg. En merkelig stor avstand mellom taster og skjerm blant annet.

Men spesifikasjonene er det ingenting å si på. Endelig en relativt liten candybar symbian fra nokia med både bra skjerm og bra kamera. Gleder meg til denne. Regner med at ikke designet er fullført. Alle N-modeller har modellnavnet skrevet på fronten, untatt denne. Tror i hvert fall alle har det.

Lenke til kommentar
En merkelig stor avstand mellom taster og skjerm blant annet.

5929325[/snapback]

N70 har etter min smak alt for små og tett plasserte taster så at Nokia må gi denne akkurat like vonde taster når det er godt med plass til større virker da litt rart og meget irriterende.

Er det rimelig å håpe denne blir slim (<17mm)?

Lenke til kommentar

Da den skal ha 3,2 megapiksel Carl Zeiss-linse med autofokus og slikt tviler jeg på at den blir av den tynneste sorten. Dette er bare gjetting fra meg da.

Så vidt jeg forstår er visst ikke dette oppfølgeren til N70 likevel. Dette er kameramobilen med forholdsvis nytt design, mens en mer direkte oppfølger til N70, sannsynligvis N72, blir også presentert.

Spennende i hvert fall. Ser ut som 2,4" skjerm uten at mobilen er særlig stor.

Lenke til kommentar
Tror jeg ville vært ekstremt forsiktig med den skjermen til N93. Festet sitter helt ute på kanten :/

Det er sikkert en veldig god telefon men jeg hadde aldri turt å kjøpe den :)

5934952[/snapback]

Kan du utdype litt? Kan være meg, men jeg skjønner ikke helt hva du mener. At avstanden mellom skjermens kant og mobilens kant er kort?

Lenke til kommentar
Kan du utdype litt? Kan være meg, men jeg skjønner ikke helt hva du mener. At avstanden mellom skjermens kant og mobilens kant er kort?

5935365[/snapback]

Ja.

Pga at skjermfestet sitter på siden vil det gå mer krefter gjennom dette (i motsetning til hvis festet var på midten som f.eks N90) da momentet blir større pga større arm (moment = kraft x arm). Husk på at enhver belastning på de forskjellige delene vil gå gjennom dette ene festepunktet.

Lenke til kommentar
Hmm, vet ikke helt hva jeg skal si. Designet imponerte ikke helt meg. En merkelig stor avstand mellom taster og skjerm blant annet.

Men spesifikasjonene er det ingenting å si på. Endelig en relativt liten candybar symbian fra nokia med både bra skjerm og bra kamera. Gleder meg til denne. Regner med at ikke designet er fullført. Alle N-modeller har modellnavnet skrevet på fronten, untatt denne. Tror i hvert fall alle har det.

5929325[/snapback]

Kanskje nokia endelig har tatt tak i "støv under skjerm" problematikken? ;) Min erfaring er ihvertfall at jo nærmere tastene ligger skjermen, jo mer støv og rusk roter seg inn under skjermen (såklart har byggekvalitet etc mye å gjøre med dette og). Men jeg er litt enig i at ikke designet var helt bra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...