Mr team Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Som alle vet, har nokia mange series 60 på gang, kan vise dere to til å begynne med, N73 og N93. Er også en annen lekkasje her. Denne siden ser også ut til å komme i Norsk versjon snart... Sjekk ut denne linken. http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=b06584 Endret 24. mars 2006 av bmwm3 Lenke til kommentar
joackim Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Stilig! Mener jeg har sett bilder av det som kan være N93 før Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Stilig! Mener jeg har sett bilder av det som kan være N93 før 5805745[/snapback] Ja, det er ikke noe nytt. Bilder av den kom vel i januar, om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Noen av dere som har bilder av N73? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Stilig! Mener jeg har sett bilder av det som kan være N93 før 5805745[/snapback] Ja, det er ikke noe nytt. Bilder av den kom vel i januar, om jeg ikke husker helt feil. 5805930[/snapback] Enig de bildene har vært lekket siden januar tror jeg hvertfall av den N93 mobilen. Edit! Dukket faktisk opp i november 2005 http://forum2.mobile-review.com/showthread...6&highlight=N93 Endret 24. mars 2006 av adilr82 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Designet er litt vel futuristisk spør du meg... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Nokia burde holde helt kjeft om hva slags mobiler de driver med og nykommlinger de har tenkt å levere. Helt siden sommer 05 har jeg venta på N91, og har ringt flere forhandlere og Nokia Norge selv. Nokia sier, hør med dine lokale forhandlere, og forhandlerene har sagt hele tiden "kommer i neste kvartal". Telefonen er jo utdatert før den treffer markede med en skamhøy pris. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Bilder av den nye N73. http://www.newmobile.nl/eur/en/news.php?news_id=b5e420 edit av arehei: flyttet til riktig tråd Endret 16. april 2006 av arehei Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hmm, vet ikke helt hva jeg skal si. Designet imponerte ikke helt meg. En merkelig stor avstand mellom taster og skjerm blant annet. Men spesifikasjonene er det ingenting å si på. Endelig en relativt liten candybar symbian fra nokia med både bra skjerm og bra kamera. Gleder meg til denne. Regner med at ikke designet er fullført. Alle N-modeller har modellnavnet skrevet på fronten, untatt denne. Tror i hvert fall alle har det. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 En merkelig stor avstand mellom taster og skjerm blant annet.5929325[/snapback] N70 har etter min smak alt for små og tett plasserte taster så at Nokia må gi denne akkurat like vonde taster når det er godt med plass til større virker da litt rart og meget irriterende. Er det rimelig å håpe denne blir slim (<17mm)? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Da den skal ha 3,2 megapiksel Carl Zeiss-linse med autofokus og slikt tviler jeg på at den blir av den tynneste sorten. Dette er bare gjetting fra meg da. Så vidt jeg forstår er visst ikke dette oppfølgeren til N70 likevel. Dette er kameramobilen med forholdsvis nytt design, mens en mer direkte oppfølger til N70, sannsynligvis N72, blir også presentert. Spennende i hvert fall. Ser ut som 2,4" skjerm uten at mobilen er særlig stor. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Tror jeg ville vært ekstremt forsiktig med den skjermen til N93. Festet sitter helt ute på kanten :/ Det er sikkert en veldig god telefon men jeg hadde aldri turt å kjøpe den Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Tror jeg ville vært ekstremt forsiktig med den skjermen til N93. Festet sitter helt ute på kanten :/ Det er sikkert en veldig god telefon men jeg hadde aldri turt å kjøpe den 5934952[/snapback] Kan du utdype litt? Kan være meg, men jeg skjønner ikke helt hva du mener. At avstanden mellom skjermens kant og mobilens kant er kort? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Tror jeg ville vært ekstremt forsiktig med den skjermen til N93. Festet sitter helt ute på kanten :/ 5934952[/snapback] Mener du der skjermen er festet til resten av mobilen? Selv er jeg som deg skeptisk for den ser ikke ut til å tåle det minste fall. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kan du utdype litt? Kan være meg, men jeg skjønner ikke helt hva du mener. At avstanden mellom skjermens kant og mobilens kant er kort? 5935365[/snapback] Ja. Pga at skjermfestet sitter på siden vil det gå mer krefter gjennom dette (i motsetning til hvis festet var på midten som f.eks N90) da momentet blir større pga større arm (moment = kraft x arm). Husk på at enhver belastning på de forskjellige delene vil gå gjennom dette ene festepunktet. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 .. 5937368[/snapback] Så klart. Du snakket ikke om samme mobil som jeg trodde. Trodde du mente N73, da den var den hete nyheten nå. Men du mente N93/95. Da skjønner jeg hva du mener uten problemer Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Her er flere bilder og mer info om disse mobilene. http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=b5e422 Kilde: Newmobile.nl Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Her er flere bilder og mer info om disse mobilene. http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=b5e422 Kilde: Newmobile.nl 5941699[/snapback] Som du ser er det allerede lenket til samme artikkel litt ovenfor. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hmm, vet ikke helt hva jeg skal si. Designet imponerte ikke helt meg. En merkelig stor avstand mellom taster og skjerm blant annet. Men spesifikasjonene er det ingenting å si på. Endelig en relativt liten candybar symbian fra nokia med både bra skjerm og bra kamera. Gleder meg til denne. Regner med at ikke designet er fullført. Alle N-modeller har modellnavnet skrevet på fronten, untatt denne. Tror i hvert fall alle har det. 5929325[/snapback] Kanskje nokia endelig har tatt tak i "støv under skjerm" problematikken? Min erfaring er ihvertfall at jo nærmere tastene ligger skjermen, jo mer støv og rusk roter seg inn under skjermen (såklart har byggekvalitet etc mye å gjøre med dette og). Men jeg er litt enig i at ikke designet var helt bra Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Virker som bygge kvaliteten skal være bra på disse, N72 er ny, N73 skal være oppfølgeren til N70, mens N93 er oppfølgeren til N90, kun sistnevnte som har optisk zoom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå