Mr. -=NeoguN=- Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Men det kan man skru av, MiSP.. Det er litt kjedelig iblandt hvis du gjør no galt og blir kasta ut av Mages Guild f.eks.. Da bør man ikke ha på det, hvis man er dårlig til å save. ;} Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Hadde glemt å save, så da var jeg tilbake ved utgangen av kloakken(dær lagra jeg sist... 6343439[/snapback] Autolagret den ikke da du gikk inn i ruinen? Hos meg autolagrer den hver gang jeg beveger meg fra et område til et annet. 6344528[/snapback] Jeg hatet den autolagrings greia i morrowind, så jeg skrur den alltid av i oblivion også dessverre:) har ikke engang testa den i oblivion siden den alltid gjorde morrowind treg og sånt på min pc... Men det kan man skru av, MiSP.. Det er litt kjedelig iblandt hvis du gjør no galt og blir kasta ut av Mages Guild f.eks.. Da bør man ikke ha på det, hvis man er dårlig til å save. ;} Et annet godt poeng for hvorfor jeg ikke liker den... Ikke at det dær har skjedd med meg da, men jeg syns jeg kan huske noe liknende som skjedde med meg da jeg starta å spille morrowind den gangen det kom ut...(Desverre husker jeg ikke den historien no særlig, men jeg husker at autosave var ganske irriterende) Endret 20. juni 2006 av ZoneBlade Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har en morsom video her som handler om en tyv på natta som stjeler det som senere viser seg og ver brød. Med vakter i hælene gjemmer han seg i huser og springer rundt i byen. Synes litt synd på tyven stakkar der i slutten Anyway ta en kikk på den: 5843425[/snapback] Visste ikke at City-Swimmer var en tyv Lenke til kommentar
ZoneBlade Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Prøvde du å hjelpe han(city-swimmer) med å drepe vaktene for så å se om han kanskje trengte hjelp til noe? Det går sikkert an at det kanskje var en quest eller noe....gjør det ikke? Endret 21. juni 2006 av ZoneBlade Lenke til kommentar
Løve Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Fikk en morsom hendelse i Oblivion her nå. Jeg var egentlig på vei til Bank of Cyrodiil(en mod) da jeg bestemte meg for å slå av en prat med en Watch Captain som jeg gikk forbi. Mens jeg snakket på ham kom jeg inn på temaet "Corrupt Imperial Watchman" hvor han følgelig later som om jeg har angrept ham og sender vaktene på meg. Men det som i stedet skjer er at vaktene angriper ham og begynner å slåss. Tre vakter går på Watch Captainen og han blir fort slaktet ned sammen med en forbipaserende dame som blander seg inn i krangelen. Når de to er døde går to av vaktene mot han ene som dreper en av den før han blir slaktet av nummer to som igjen går til angrep på meg. =/ Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 hehe, mange slike bugger i oblivion... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Haha, jeg har funnet ut at jeg kan få buggen til å skje igjen. Skal mekke en video av det nå. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Og der var videoen lagd. Må bare resize den litt først. Får desverre ikke med når vaktene først angriper når jeg snakker med Watchen, men du ser fremdeles at han får skikkelig deng av vaktene. Skal laste opp filmen på Filefront nå snart. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg fant et kjøttstykke som lå og fløt i elva ved Imperial Bridge Inn. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg fant et kjøttstykke som lå og fløt i elva ved Imperial Bridge Inn. 6392153[/snapback] Jeg har også opplevd noe lignende: Jeg hadde kjøpt et spell som gjorde at jeg kunne puste i 30 sekunder under vann, så jeg tok meg en tur utafor Waterfront i Imperial City. Etter 20 sekunder langs bunnen fant jeg to Iron Longsword's liggende på bunnen. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 http://files.filefront.com/Guard_Fightwmv/...;/fileinfo.html Da var filmen lastet opp. Blir litt stopping for å heale sett at jeg er vampyr og det er lyst. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 morsom hovdan får du til buggen? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Tja, jeg hadde en save der men. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Morsom bug, ja. Post i videoklipptråden! Jeg laster nå opp traileren til min kommende film "The Adventurer - Oblivion". Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Eg tok det oppdraget "Go Fishing", og når eg svømte rundt for å ta fiskar, oppdaga eg ein av fiskane høgt oppe på land. Eg gjekk og tok den da. Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Eg tok det oppdraget "Go Fishing", og når eg svømte rundt for å ta fiskar, oppdaga eg ein av fiskane høgt oppe på land. Eg gjekk og tok den da. 6399908[/snapback] Jeg tok det her om dagen, og jeg tok en fisk på land, jeg også. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Jeg hadde akkurat kommet ut av en Oblivion Gate ved Bruma, og blir hyllet som en helt, da jeg ser en av vaktene i byen som ventet på utsiden bli angrepet av en "dinosaur"-Daedra-monster-greie (husker ikke navnet på dem). Jeg bestemmer meg for å hjelpe vedkommende, spenner buen, og glemmer helt at jeg har equipet piler som eksploderer når de treffer et mål. Treffer selvfølgelig monsteret, men tar vakten med seg i eksplosjonen som følger. Følgelig går jeg fra å være dagens helt til en kriminell i løpet av få sekunder, og vakter begynner å storme ut av hovedporten i Bruma på jakt etter meg. Jeg hopper lettere andpusten opp på min stolte ganger ShadowMere og rømmer til skogs... :!: Endret 28. juli 2006 av PolarCow Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jau, her kom eg med eit lite innlegg og då. Eg reid ut i skauen, gjekk av hesten. (hugser ikkje grunnen) Men so når eg skulle gå på hesten igjen, var han usynlig.. Heilt seriøst, han forsvant når han stod rett ved sidan av meg. Og etter å sett grundig rundt meg, såg eg den 'Lyse Hesteskoen' som indikerer at det er ein Hest du kan sette deg lovlig oppå. Der var altso hesten min, heilt usynlig men han stod rett ved sidan av meg. Var ganske morsomt Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Utrolig mange fete bugs i Oblivion synes jeg Gjør på en måte spillet bedre, hehe. Eller kanskje ikke bedre, men morsommere. Så en gang en Argonian som tok Water Walking spell og løp ut på vannet, rett utenfor Imperial City. kanskje ikke bug, men litt teit. Fulgte etter han for å se om det var noe spess, men spellen tok slutt etter kort tid, og han svømte inn igjen Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det er jo bare artig da, Oddbjørn. Sier litt om hvor bra AI det er i spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå